Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulig at købe diplomuddannelse gennem egen, ny virksomhed?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange uddybende svar! Det er virkelig stof til eftertanke!

Jeg har endnu ikke registreret virksomheden, og desuden har jeg en offentlig fuldtidsstilling som lærer.

Er Ligningsloven § 31 det, som man i daglig tale omtaler som "bruttolønsordningen"? Og berettiger min offentlige fuldtidsstilling mig til at kunne benytte denne ordning?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Mulvad Tillebeck:
Er Ligningsloven § 31 det, som man i daglig tale omtaler som "bruttolønsordningen"? Og berettiger min offentlige fuldtidsstilling mig til at kunne benytte denne ordning?

Nej - det er ikke det samme. Bruttolønsordningen er en aftale med din arbejdsgiver om at gå ned i løn mod i stedet at få en personalegode af din arbejdsgiver. Om det er muligt for dig ved jeg ikke. Det må du høre dem om selv.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis/Når du når dertil at du skal tage en uddannelse. Så skal du lige kigge omkring muligheden for at bruge jobrotationsordningen - det kræver naturligvis at du er ansat i din virksomhed og at der er noget arbejde at udføre. Kig også samtidig på mentorordningen om du kan bruge den, hvis du har ansatte. 

Dvs. du kan i princippet få tilskud til at en person overtager dit job i virksomehden, mens du er på uddannelse. Mentorordningen går på at du kan lære en medarbejder op og få tilskud til dette også.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)