Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg have en chat på min shop - Er sjældent online.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Overvejer at få en chat på min webshop. Jeg har et ret specielt og uniks produkt, så har forholdsvis mange henvendelser pr. tlf og email.

Problemet er bare at den stort set altid vil stå offline og læg en besked. Spørgsmålet er om folk vil benytte muligheden for at kontakte mig der, eller det vil skabe negative tanker om man ikke er til at få fat i.

Svarer altid indenfor en time, så folk skal bare vide jeg er nem at få fat I med alle deres spørgsmål og tror jeg mister kunder fordi de ikke orker kontaktformular eller at ringe. Måske.

Hvad siger I?

Simon

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det du spørger om er vel mere: Kan det skade at have en chat, hvis du næsten aldrig vil stå som online i den?

Umiddelbart tror jeg ikke det vil skade dig, for når du er offline på chatten, så vil der være mulighed for meget nemmere at ligge en besked til dig - i sidste ende handler det jo om at gøre det nemmere for dine kunder - og det vil det uden tvivl være.

Chatten kan du hoppe online på, hvis du f.eks. har sat gang i større kampagner.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Du har helt ret, det er I bund og grund det jeg spørger om :-)

Er bare bange for at folk vil tolke det negativt og som at man netop ikke er til at få fat på.

Ved du om der findes en chat hvor der eksempelvis står: Chat - Offline - Men vi svarer dig indenfor 60 minutter.

Jeg skal bare have fremhævet jeg er nem at få fat I :-)

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej men der findes chat hvor der kun vises et "Support Online" - når du rent faktisk er online - og så har du vel en "support" knap man kan benytte når du ikke er online -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror heller ikke du skal være så nervøs for det. Selv når du er offline, så er chatten jo en hurtig og synlig måde at kontakte dig på. Hvis du sørger for at påpege, at du vender hurtigt tilbage på henvendelser, så ser jeg ikke noget problem.

Alt afhængigt af, hvilket chatsystem du har, så kan du ofte håndtere chatten fra en mobil enhed. Det kan give dig muligheden for at have chatten stående åben mens du render og laver noget andet. Du vil jo så have mulighed for at svare lynhurtigt.

http://thefunck.blogspot.dk/

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke umiddelbart, der findes en chat med den besked indbygget, men kode er jo kode og den slags kan jo bare tilrettes :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke huske at jeg har set et chatsystem, hvor det IKKE var muligt at definere hvilken tekst der skal stå når chatten er offline Wink

http://thefunck.blogspot.dk/

Tilmeldt 22. Feb 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Design By Hagbart Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hader personligt når en chat er offline og min oplevelse af shoppen bliver hurtig negativ, jeg skal kunne regne med at hvis der er en chat? så er den online fra 09-17, ellers hav en mail adresse bare og tlf. hvis det ikke kan vente.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 2. Jun 12
Indlæg ialt: 128
Fra  homegoal.dk Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak begge 2.

Ved I hvilken chat jeg skal bruge? Lyder super fedt med mobilversion. Det gør sagen en helt anden, for så kan jeg I princippet være online det meste at tiden, også om aftenen når mobile ligger I lommen, bibber den og jeg kan straks svare.

Det er sku smart, had kan folk anbefale?

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 14
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med flere af denne slags systemer, men vil umiddelbart anbefale dig at kigge på Zendesk, Focalscope eller Freshdesk.

Der kan sagtens være systemer der er endnu mere velegnede, men de tre jeg nævner her er alle komplette systemer med styring af email, chat mv og mulighed for integration op mod sociale medier såsom facebook.

http://thefunck.blogspot.dk/

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)