Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg have en chat på min shop - Er sjældent online.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg står i nøjagtig samme dilemma som dig. 

Jeg er ved at få lavet en webshop, men har også valgt at chatten slet ikke skal vises på forsiden, da jeg ved at jeg ikke har tid til at forholde mig til den i løbet af dagen. 
Personligt synes jeg også at det er irriterende når en shop har en chat, men alligevel aldrig er online, så for mig virker det bare uprofessionelt, og vidner meget hurtigt om et "lille" firma.
Hvis man som virksomhed HAR en chat, synes jeg også at man er forpligtet til at kunne vedligeholde den...Ellers bliver det bare et irritations-moment for mange besøgende

Busser der kører rundt med "IKKE I RUTE", og jo også pisse belastende:-

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Simon

Vi tager os af lige dette problem, med vores online support produkt,
kan du tage det helt roligt vi sidder altid klar til at hjælpe dine kunder,
I samarbejdet med dig, udarbejder vi en opgave liste, på hvad vi skal hjælpe kunden med,
og hvad du gerne vil havde send på mail.
www.Firmalive.dk

Med Venlig Hilsen

FirmaLive /Jan Jensen 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis chatten alligevel står som offline det meste af tiden, er min påstand, at den er et større irritationsmoment for den besøgende, fremfor at den gavner... Hvis folk anvender en chat funktion, er det fordi, at de vil i kontakt og have svar her og nu, og ik fordi de vil udfylde en formular eller sende en mail...

Så jeg ville ik indsætte et irritationsmoment på en shop, hvis funktionen alligevel ik bliver anvendt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Hvis chatten alligevel står som offline det meste af tiden, er min påstand, at den er et større irritationsmomen
112% enig - imidlertid er det (som jeg skriver i et tidligere indlæg) - muligt at fjerne Support ikonet når man er offline. Og så er Support Online jo ok mener jeg -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
imidlertid er det (som jeg skriver i et tidligere indlæg) - muligt at fjerne Support ikonet når man er offline. Og så er Support Online jo ok mener jeg -

 Go ide..

Jeg vil dog lige tilføje at chatten faktisk giver en hel del henvendelser ( selv når jeg er offline) hvor folk lige lægger et spg. og returmail..

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Jeg vil dog lige tilføje at chatten faktisk giver en hel del henvendelser ( selv når jeg er offline) hvor folk lige lægger et spg. og returmail..
Så kunne man måske nøjes med at kalde Support Offline for Support - jeg har selv igennem flere år haft Support Offline synlig men synes også som andre at det er negativt - men ... - omdøb S ... offline - til Support - så er det "negative" ord væk -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:
Så kunne man måske nøjes med at kalde Support Offline for Support

 Du er jo fyldt med gode ideer sådan en regnfuld søndag :) Yes

Jeg vil checke om det er muligt når man er ikke betalende medlem...

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:
Du er jo fyldt med gode ideer sådan en regnfuld søndag :)
Det skyldes nok at solen skinner hvor jeg sidder Big Smile Har været igennem de her overvejelser for 2 mdr siden derfor ... :-) Og har taget skridtet videre og benytter nu Zendesk til at samle min support op i - og det er RAKET!! - Ganske vist koster det en smule den løsning jeg har valgt - men gevinsten overstiger langt udgiften. For mig - men endnu mere (vigtigt) for mine brugere.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon,

Som kunde tror jeg ikke man vil skrive via chat, hvis den står som offline. Jeg ville bare køre med et hel normal kontaktside og så med mail-adresse og tlf. i jeres footer. 

/Jakob

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Fra  Skiftenergi ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger en chat løsning fra Zopim på vores site, og ift. dit behov lyder det som et match.

Deres mobil version fungerer optimalt. Du kan nemt gå online og offline via den, men endnu federe, så kan du sætte autosvar på hvis ikke du hører en chat-request. Eksempelvis hvis du har en samtale og en bruger på dit site starter en chat. Så vil den bruger, efter x antal sekunder uden svar, få en pre-defineret besked om at der er mange på chatten, og at vedkommende kan lægge en besked.

Dbh. Casper

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)