Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mobilpay privat/ erhverv??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle der sidde nogen og vide om man kan oprette flere konti til mobilpay? således at jeg kan have min private konto OG have kundekonti med mobilpay? så kunden kan betale direkte fra sin mobil, så de ikke først havner på min private konto, for så at jeg skal sidde og flytte pengene over?

Fra Danmark
Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Fra  Mengs Univers Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Da jeg var i kontakt med banken omkring netop dette, fik jeg at vide, at det er bedst at have de to helt adskilt, da det ikke er til for teknikken at finde ud af, hvis der er to Mobile Pay på samme telefonnummer. 

Så selvom det er en smule omstændeligt, så har jeg valgt at have mit Mobilepay privat på et nummer og virksomhed på et andet.

I samme ombæring fik jeg at vide, at det heller ikke er tilladt at der indbetales på den private konto for derefter at overføre til virksomhedskontoen. 

Ikke fordi, det svarede på dit spørgsmål, men vil blot fortælle, hvad jeg har fået af oplysninger.

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt, så vil du høre om man kan have "privat" og "erhverv" MobilePay på samme telefonnummer?

 

Dette er jeg meget sikker på ikke kan lade sig gøre, da det lige netop er telefonnummeret der er den unikke nøgle til at identificere hvem der skal modtage pengene (din virksomhed og dig er jo to separate identiteter).

 

Jeg vil umiddelbart anbefale dig at få oprettet dig korrekt (altså med en "erhverv" og en "privat" MobilePay konto på to forskellige numre), da du ved at benytte din private MobilePay konto til at modtage betalinger til virksomheden omgås reglerne på området.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det vil sige for at få mobilpay i min virksomhed SKAl jeg have firmatlf.?? hmmm ok mange tak

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)