Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min nye hjemmeside er online, hvad synes i?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Har lige lagt min nye hjemmeside online, og kunne godt tænke mig at høre lidt feedback fra andre end mig selv og familien :)

Se siden her http://www.renesejling.dk Der er sikkert noget som er helt hul i hovedet eller kan gøres bedre.

Ved at siden ikke fungerer ret godt på mobil'en endnu, men det kommer!

På forhånd tak

René

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Der mangler priser... Jeg ved godt at "det er jo forskelligt fra projekt til projekt". Men jeg er den type der går vandret hvis der ikke er nogen priser, så man har en ide om hvad man indlader sig på.

Alene det ar hale en pris ud af et webbureau, kan være en tidskrævende affære. Så derfor er der lille chance for at jeg ville vælge lige præcis dig, ud fra hjemmesiden.

Men hvis ideen er at du bare skal vises frem og du lever af at dine kunder anbefaler dig til andre, så er den jo fin.

Dejligt at du har lagt en lille video ind med woo commerce.

Hvorfor har du ikke lavet en med dig selv? At dømme efter forsiden, så er det ikke fordi du lider af "skærmskræk", for du er jo over det hele.

Jeg bruger selv video, både for at visualisere for kunderne, men også for at skabe tillid.

http://www.movement.dk/product/kontorstole/haag-capisco-8106-kontorstol-sort-xtreme-soelv-stel.aspx

På denne vare (linked ovenfor) har jeg lagt en demovideo ind, hvor jeg viser stolen. Det er med vilje at jeg ikke forsøge at oversælge stolen.

Se video og spørg dig selv om den har hjulpet dig, som potentiel kunde? Har den skabt tillid til hjemmesiden?

Når eg søger leverandører til en længere relation, så forsøger jeg altid at bedømme den person jeg skal have en relation med. Er det en person, der vil kunne forstå hvad jeg siger? Er det en person, der vil hjælpe mig eller forsøge at flå mig for mine penge, når der er noget der skal rettes? og og og. 

Man skal aldrig dømme folk på deres ydre. Men man kan heller ikke se alle an og forsøge at indlede et samarbejde. Nogen skal sorteres fra... :-)

Derfor er jeg stor fan af facts (priser) og video.

Ellers ser den jo super lækker ud.

Held og lykke! 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kiggede lige hurtigt og synes siden er rigtig fint. Fandt faktisk ikke lige noget som jeg synes var vigtigt at nævne så det vel bare godt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for god feedback Mikkel. Jeg har været meget i tvivl omkring priserne, men flere har efterhånden sagt at de skal på, så det vil jeg se lidt på tror jeg. I hvert fald med nogle priseksempler. 

Omkring skærmskræk, så har jeg taget mig mod til at vise mig selv frem på hjemmesiden, og en video er også på vej i nærmeste fremtid. Helt enig i at det giver et super godt indtryk af personen man handler med, og et mere personligt billede af om det er en person man ønsker at gøre yderligere forretninger med også.

Ja din video skaber tillid til hjemmesiden :) Det er super godt.

Tak for roserne ellers og din tid :)

Tak Kristoffer, så har jeg ramt et eller andet korrekt hehe :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig Fin og lækker hjemmeside... jeg kan specielt godt lige dit reference område.

Keep up the good work!

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Hørsholm
Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 53
Fra  Movement Møbler A/S Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Ja, det er jo sjældent at man både er en god "programmør" og entertainer. :-)

Jeg ville blive lidt påpasselig, hvis du lagde en video på nettet med dig selv hvor du var meget glat og velpoleret. Så ville jeg nok tænke... Ham der.. Han har det hele i munden. Ham skal jeg ikke have noget at gøre med. :):-)

Tak for feedback på min video. Det er jo svært at se sig selv. Man ligner jo en klovn, i ens egen optik.

 

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja præcis hehe. Spot on.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)