Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilselskab erfaringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har lige brug for en lille uvidenskabelig undersøgelse af tilfredsheden med diverse mobilselskaber. Jeg har nemlig en del problemer med to af slagsen, især ved GPRS kommunikation
 
Hvad er jeres erfaringer?
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige at nævne, at Telmore = TDC, CBB = Sonofon etc.

 
mvh Carsten
 
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten,

 
Måske du skulle udvide skemaet, således man kan svare udfra de oplevelser man har med det enkelte selskab. F.eks. har jeg været kunde ved dem alle, og har forskellige oplevelser.
 
- Og jeg har været i den situation, at jeg har haft 2 forkskellige selskaber, pga. bindingsperiode på den den ene mobil.
 
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det var også min plan, men det kan man desværre ikke med de spørgeskemaer man kan oprette her på debatten :-(

mvh Carsten
 
 
Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 05
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft TDC, Sonofon, Telmore, Telia og Unotel. Det hele har bare fungeret, undtagen på udsatte steder er der ikke så god modtage forhold på telia og sonofon hvorimod tdc næsten altid har forbindelse.

 
Jeg har pt. Unotel til privat mobil og telmore til erhverv.
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke en helt almindelig mobilkunde, for med min egen mobiltelefon har jeg sjældent problemer.

Men jeg udvikler flådestyringssystemer til lastbiler (sender GPS positioner, kørselsordreordre etc. mellem lastbil og kontor), og der bruger jeg et mobilmodem til alt kommunikation. Jeg udvikler selv de kommunikationsdrivere der skal til, og kommer således ud i krogene af mobilselskabernes netværk. Derfor afslører jeg nok problemer som andre ikke ser...
 
Jeg havde faktisk engang en tvist med TDC hvor jeg påstod at de havde en fejl i deres system. Tre teknikkere, inkl. en af deres topguys afviste mig totalt. Jeg fik en 20 sider lang rapport der dokumenterede at de ingen fejl havde. Tvisten løb over 14 dage, og lige pludselig kom der en mail som sagde, at de beklagede. De havde opgraderet softwaren i deres systemer, og nu var softwareleverandøren kommet tilbage og sagt, at den nye version kunne give problemer. Lige præcis de problemer jeg havde beskrevet!
 
Så TDC afinstallerede deres nye software, og alt fungerede igen. Men kompensation, eller en tak for at jeg kunne påpege en fejl, nej det var TDC trods alt for store til
 
Så siden da har jeg ikke haft den store lyst til at bruge TDC''s net, om så udbyderen hedder Telmore, M1, Unotel eller noget fjerde...
 
mvh Carsten
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)