Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en talentfuld uerfaren/erfaren tekstforfatter - er du den rette til jobbet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Oct 12
Indlæg ialt: 33
Fra  www.inkline.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Elsker du at lege med ord? Kan du skrive om diverse emner som eksempelvis rejser, boligindretning, computerelektronik etc., hvor kreativiteten vil blive udfordret, da du selv må bestemme underemner og overskrifter? Har du styr på den danske grammatik og Dansk Sprognævns kommaregler? Er du pligtopfyldende, hurtig på tasterne og har evner til at skrive fængende SEO-artikler, produkttekster m.fl.?

- Så er det dig, jeg søger. 
 

Jeg er i færd med at opstarte en ny tekstforfatterside, som vil garantere kvalitet inden for både søgemaskineoptimering, informative artikler, produkttekster, hjemmesidetekster og lign. Til trods for min unge alder er jeg på nuværende tidspunkt indehaver af egen webshop og affiliatesider, samtidig med at jeg i 2 år har fungeret som freelance tekstforfatter; en profession jeg nu ønsker at udvide ved at tilknytte 1-2 tekstforfattere til min side. Du vil blive honorarlønnet, hvorfor du selv skal udforme fakturaer og indbetale skat.
Jeg startede selv med mit første job som uerfaren tekstforfatter uden referencer og viden inden for SEO, men øvelse gør mester, hvorfor jeg nu vil åbne min dør op for dig, hvis du har en indre teksttrold i maven. Er du uerfaren, er mit krav blot, at du har et bevis på et 12-tal i dansk fra en gymnasial uddannelse. Jeg vil løbende guide dig igennem, hvordan du sammensætter en velfungerende SEO-artikel, søgeoptimerer en hjemmeside etc. 
 

Er du erfaren, er du også mere end velkommen til at kontakte mig. Jeg forventer dog blot, at hver eneste ordre er korrekturlæst til fingerspidserne, har en 'usynlig' men brugbar søgeoptimering indflettet i sætningerne, at du kender til Page Title og Meta Descr., har en referenceliste og eventuelle anbefalinger, kan levere hurtigt med én dags varsel i nogle tilfælde, kan formulere fængende tekster med en lækker 'appetizer' (indledning) og besidder evnerne til at tænke kreativt og selvstændigt. Sidst, men ikke mindst, skal du være pålidelig og pligtopfyldende. Jeg vil være sikker på, at du leverer de givne ordrer, samt har en indre perfektionist, som kun vil tillade, at kunden får de bedst mulige tekster. Du får løn, udfordring og erfaring - kunden er tilfreds og kommer muligvis igen med flere ordrer: Win win. 


Vækker dette en interesse i dig, vil jeg se frem til at læse en besked fra dig i min PB her på Amino

Mange solglade venlige hilsner
Nadia Wink

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har sendt dig en pm:)

Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia,

Jeg har sendt dig en PB.

Mvh

William Frost 

:o) 

Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia. 


Jeg har sendt en PB.

Venlig hilsen 
Jeppe Skov 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer.

Kontakt venligst trådstarter uden at orientere hele Amino i debatten om, at I gør det.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)