Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til WinFinans fejl

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi har brugt WinFinans i nogle år nu sammen med Access. Men efter at vi har opdateret vores computere til den nyeste office får vi nu denne fejl hver gang vi prøver at åbne WinFinans. Nogen der ved hvad vi kan gøre ved den ?

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Open World"

Med mine omkring 15 års erfaring med Winfinans og som forhandler af systemet med tilhørende integreret webshopløsning, er jeg overbevist om, at jeg kan hjælpe jer, hvis I lige ringer mig op på tlf. 70 225 775.

Via vores hjemmeside, mvs.dk, er der mulighed for at give jer fjernsupport.

God weekend! Smile

Med venlig hilsen

Jacob Walsøe

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob

Tusinde tak for dit svar, jeg tillader mig lige at gemme dine oplysninger. Men lige den fejl der har jeg heldigvis fået fikset ved at installere WinFinans forfra så efterspurgte den heldigvis selv de nødvendige runtime downloade 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Walsøe:

Via vores hjemmeside, mvs.dk, er der mulighed for at give jer fjernsupport. 

Vil råde jer til at tage et kig på jeres side, chrome og mit malware detector blokerede jeres side, bare lige så i er opmærksom på det.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Vil råde jer til at tage et kig på jeres side, chrome og mit malware detector blokerede jeres side, bare lige så i er opmærksom på det.

Det samme gør Bitdefender http://trafficlight.bitdefender.com/info?url=http%3A//mvs.dk/Winfinanswebshop.aspx&language=en_US

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Mar 11
Indlæg ialt: 17
Fra  [MVS]® Hosting ApS Skrevet kl. 03:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Lucas og Peter fordi I gjorde mig opmærksom på, at vores side bliver blokeret af Bitdefender. Det er korrekt, at Bitdefender i Chrome Version 34.0.1847.131 m blokerer den, men både Norton og Bitdefender selv, siger selv god for vores side, når man tilgår den via Internet Explorer 11, så jeg er ikke sikker på, at det er på mvs.dk, at der er noget galt. Det er nok nærmere en browserindstilling. Er der nogle af jeres værktøjer, der mere specifikt fortæller, hvad der er årsagen til, at siden blokeres?

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 353
Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Firefox:

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)