Overvej en "statement" side fra kunder, der fortæller om deres oplevelse med jer.
Overvej at udvide servicen med "vi klarer det meste papirarbejde" som tilkøb - der er nogen, der er lidt papirforskrækkede. Så kan I f.eks. opmærke alle papirer og forklarer i forståeligt dansk, hvorfor man skal underskrive 8 gange på et lån. Dette giver jer også muligheden for at skrælle "unødvendige gebyrer" af (tilvækst i oplevet værdi for kunden).
Overvej om lånomlægninger kan inkludere banklån (og skriv det tydeligt)
Din kontaktformular forudsætter et rimeligt kendskab til eksisterende lånemuligheder - overvej lånemodelbeskrivelser (alternativt links) om, hvor og hvornår et lån er finansielt godt i forhold til et andet (løbetid, belåningsgrad, forskel i ydelser, lånetype(dynamisk forrentet kontra fastforrentet osv...) det øger troværdigheden, hvis man bliver klogere af dit site...
Overvej forklaringsvideoer - du står foran et whiteboard og forklarer op og ned. Nogen er bedre til at høre end at læse.
Overvej muligheden for konsulenttime enten fysisk eller videokonference - de fleste har forstået facetime/Skype o.lign.
Kontaktdata (mail, telefon (med telefontid eller call-back), adresse) mangler klart - kunden skal føle "jeg ved hvor du bor" for at føle tryghed. Realkredit er jo det hellige i de flestes økonomi.