Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil købe dit projekt.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Efter et glimrende forår, så vil jeg gerne investere i et par nye projekter at arbejde med. Min pris ligger fra 1.000 - 15.000,- DKK (excl. eventuelt varelager), og det er ikke begrænset til et enkelt emne. Har du en webshop, affiliate side eller noget helt tredje du er gået død i, som du vil sælge indenfor den angivne prisindikation, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Venlig hilsen

Claus  

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 21. Jan 12
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Jeg sælger 5 rigtig interessante projekter med stort potentiale og nogen af de bedste domæner inden for brancherne.

Kontakt mig for at se webdesign og logoer på janniknp (A) gmail.com

Se herunder:

Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  www.vendelbodesign.dk Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

vendelbodesign:

Hej Claus tag et kig på www.vendelbodesign.dk den er til salg, vi sælger blandt andet møbler osv.
Mvh

Tak for tilbudet, men lige dét segment passer ikke særligt godt til mig, desværre :-)

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en affiliate-side med en komplet system, der selv vedligeholder og opdaterer .
Selv uden tekst-optimering har den hentet 6-8.000 årligt.
Der er ingen udgifter i forbindelse med drift udover webhotel

Den er desværre offline pt. på grund af et server-crash.

Men du er velkommen til at skrive en PM for flere detaljer, hvis du er interesseret. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Jeg har 123-newjob.com til salg, hvis det er noget for dig, så smid en PM til mig

Best regards

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har en masse IDEER som jeg selv har bragt ud i livet førhen, men som ikke er blevet til noget endnu, så hvis du gerne vil have en af mine mange ideer, eller sparring til hvad det er du går og mangler - så kontakt mig :)!

Kan formulere mig bedre over en e-mail med dig!

Mail: Mads@bjergoe.com

Mads G 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Claus S. von Arenstorff:

Hej.

Efter et glimrende forår, så vil jeg gerne investere i et par nye projekter at arbejde med. Min pris ligger fra 1.000 - 15.000,- DKK (excl. eventuelt varelager), og det er ikke begrænset til et enkelt emne. Har du en webshop, affiliate side eller noget helt tredje du er gået død i, som du vil sælge indenfor den angivne prisindikation, så vil jeg meget gerne høre fra dig.

Venlig hilsen

Claus  

Hej Claus!

Ved ikke om dette har din interesse, men har en facebook side som er god til affilate og reklamer, den har 55.000 likes+

Link til siden: https://www.facebook.com/tricksduskalkendetil

Hvis dette skulle have din interesse han du smide en privat besked eller blot kommentere dette opslag

Kan også kontaktes på: fbreklamer@gmail.com

Hvis du dog ikke er intesseret i at købe siden, men måske ønsker noget reklame eller et samarbejde kan vi sagtens finde ud af det.

Emil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)