Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt til espressogrej leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Tænkte på om der er nogle der kendeer til espresso- og kaffegrej leverandører i DK? Jeg har søgt en del rundt, men har desværre ikke kunne finde nogle der havde den store interesse. Håber i kan hjælpe en smule 

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

prøv google "espressogrej" så kommer der da mange resultalter.

Men hvad søger du efter? Maskiner, grej, tilbehør?

Fra Danmark
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 79
Fra  SearchMind Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger primært grej (kværner, stamper osv) ikke maskiner. Men gerne en leverandør det muligvis ikke har B2C salg

Ønsker du større synlighed online? Invester i Søgeoptimering her!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet søgetermerne "espresso", kombineret med "grossist", "leverandør", "b2b", "engros", "distributør"? Altså, selve søgeordet og så en af de nævnte titler efterfølgende - det plejer gerne at hjælpe lidt på det. Nogle gange kan det endvidere også give pote at bruge termet "forhandlerlogin" enten i ét eller to ord og selvfølgelig med gåseøjne omkring hvis det er i to ord.

Det har tit været en god fremgangsmåde for mig. Samme fremgangsmåde hvis du søger udenlandsk, blot oversæt begreb og titel til det givne sprog. Dertil kan det være et stort plus hvis du samtidig (hvis du bruger google), søger på landets egen google-side, ex. google.se, google.no, google.de og så videre...

Just my 5 cents

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)