Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er hun også igang !!

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Det er godt nok ved at være et stykke tid siden jeg har været med, enten direkte eller indirekte, til at starte op.

Men damn det er altså en fed fornemmelse at hjælpe andre og se dem komme i gang!!

Min kone tog springet ved årsskiftet og sagde sit fast pædagog-job op. Hun har siden vi mødtes for 13-14 år siden, snakket om at hun en eller anden dag godt kunne tænke sig at blive massør. Ikke bare hyggemassør, men en rigtig professionel massør.

Hun har nu gennemført selve uddannelsen og derved nu er en, som det så fint hedder; "Læge- & Fysioterapeuteksamineret Massør & Sportsmassør".
Hendes plan er at hun så, nu hvor hun er i gang, vil tage nogle specielle overbygninger på uddannelsen, så hun bl.a. kan arbejde med forskellige former for mere specifikke skader, småbørn, forskellige former for handikap m.m.
Og med en score på 98% i den skriftlige eksamen og et 12-tal i den praktiske, så har hun et godt grundlag at bygge videre på.

I skrivende stund er jeg ved at lægge sidste hånd på hendes visitkort (der er det jo ganske praktisk for hende at jeg arbejder i et trykkeri).
Og på trods af at hun endnu ikke har nogen hjemmeside, visitkort, trykt prisliste, emailadresse og lignende, så er hun allerede i gang.
I går formiddags var hun ude og massere sin første kunde og i går eftermiddags oprettede hun sig på Dinero og lavede sin første faktura.

Så det er noget af en mærkedag Geeked

/Jesper

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt :-)

alt held og lykke til hende... Og respekt for hun tager springet

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt hun har modet og lysten til at starte op. Hvor i landet holder hun (i) til? Er hun tilknyttet en klinik, eller er hun"freelancer"?
Held og lykke til hende fremover.
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper.

Tillykke med hendes beslutning!

Og held og lykke til jer begge med det. :-)

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke til din kone... Fedt hun nu også er i gang med at leve drømmen ud.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig historie!

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Stort tillykke med hende.
Du har hjulpet os med så meget, så jeg vil gerne forære hende 1 års Dinero Pro.
Skriv til mig martin@thorborg.dk med det nummer der står i URL'en, så opgraderer vi hende.
Stort held og lykke til hende.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

  Mange tak for de pæne tilbagemeldinger.
Jeg syntes også det er rigtig fedt. Folk får bare et specielt "drive" når de begynder på noget de brænder for - og i og med at det er min kone, så oplever jeg det jo fra første række.

Paw << Hun starter op som en "mobil" massør. Vi har allerede nogle faste klinikker (med lokaler m.m.) her i Allerød (nordsjælland) og hun har ikke noget ønske om at have en decideret klinik, som hun så er bundet til at skulle være i og have faste åbningstider. Hun vil hellere ud hvor det sker hos private kunder, virksomheder m.m.

Martin << Mange tak for det super flotte tilbud! Jeg skal hilse dig mange gange fra Diana og sige at det vil hun meget gerne tage imod. Jeg eller hun sender dig en mail med URL'en ved førstkommende lejlighed Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke til hende - og held og lykke!

 

Fedt at du deler historien. Det er altid inspirerende og motiverende at høre denne type historier. Når en person viser så stort mod og vilje, og tager en chance for noget man brænder for, så kan jeg kun tage hatten af for det.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Stort tillykke. Fedt at høre når iværksætter ånden er så stærk at man tør forfølge sit mål. Det bliver hun helt sikker glad for. 👍

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)