Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bruger du kosttilskud som protein, kreatin osv? Hvis ja, så kig her!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Toft Braun:
Denne rabatkupon er allerede brugt

HA! Det er mig der lige har brugt den. Så må du bare være lidt hurtigere en anden gang Big Smile

Den virkede fint for mig, så der skal nok bare lige tilføjes at den kan bruges mere end 1 gang.

proteinsalg.dk:
Den giver dig 50,- som du frit kan bruge på siden.

Det har jeg lige gjort bruge af. Tak for det.

Jeg vil dog sige at jeg var lige ved at opgive mit køb, da jeg var i gang med at taste mine kontaktoplysninger, da der absolut ikke skete noget. Jeg kunne regne ud at der måtte være fejl et eller andet sted, men ingen indikation på hvad fejlen var. Det fandt jeg aldrig ud af, men i det jeg havde besluttet skulle være sidste forsøg, lykkedes det at komme til betalingen.

Jeg tror du vil kunne sælge noget mere, ved at opdatere den del.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette vil jeg da helt klart benytte mig af. Tak for det. :)

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig i at en søgefunktion og en hurtigere side, ville være ideelt at implementere. 
Ellers en rigtig lækker side, og tilbuddet vil nok også gøre brug af! :) 

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for feedback folkens

Og rabatkoden er opdateret igen, da der var mange der havde brugt den, så blev den opbrugt, men der er lige sat en masse ekstra ind, så i kan bare bruge løs.

Hvilke problemer havde du i vores checkout? Lige så vi kan få kigget på det :)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan folkens, nu er siden opdateret og fejlen lokaliseret. Siden er igen hurtig :)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

proteinsalg.dk:
Hvilke problemer havde du i vores checkout? Lige så vi kan få kigget på det :)

Jeg fik allerede pakken dagen efter, så Yes for hurtig levering. Der manglede godt nok en shaker, men da den var "betalt" med rabatkoden, er det en mindre skønhedsfejl :o)

For mit vedkommende støder jeg på en hel del problemer i checkout flowet.

Jeg har lige prøvet et par gange, så jeg kunne tage et screenshot.

Nu hvor jeg er opmærksom, ser det ud som om der bare oprettes en konto første gang man klikker på kreditkortlogoerne. I dette tilfælde har jeg fået lavet en fejl i adressen, og det ser ud til at dit system opfanger at der mangler et husnummer, så jeg kan ikke komme videre. Det burde markeres tydeligt, så det er let at se at man har lavet en fejl, og det er let at rette.

Efter at have klikket et par gange, og rettet fejlen, kom der en meget diskret knap under logoerne.

Jeg prøvede så igen efterfølgende i en Chrome browser, bare for at se om det er mere gnidningsløst. Det var det ikke, for uanset hvor mange gange jeg forsøger, får jeg ikke mulighed for at komme til betalingen. Da der ikke kommer nogen meddelelser om hvad fejlen er, kan jeg ikke sige om det er pga. det jeg taster, eller om det er Chrome browseren der er problemet. Men det er i hvert fald helt umuligt for mig at få en "Betaling / køb" knap frem.

Så selvom dit checkout flow umiddelbart se meget let ud, er det næsten som en lille gåde man skal løse, for at få lov til at købe noget :o)

Som nævnt har jeg på fornemmelsen at du nok kunne sælge noget mere ved at rette det, blandt andet med en tydelig "Køb / Til betaling" knap, der sender kunden til betalingsvinduet, så de kan komme af med nogen penge. Og en tydelig angivelse af hvor eventuelle fejl er.

Det kan selvfølgelig være at jeg tager fejl, men da der automatisk bliver oprettet en konto når man klikker på betalingskortene, kan du let selv tælle hvor mange kunder du har registreret, og sammenligne det med antallet af ordrer. Er der en stor forskel, er det nok værd at kigge på den del.

Men inviter evt. venner og bekendte til at lave en brugertest hvor du sidder og observerer.

Håber du kan bruge det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

proteinsalg.dk:
Hvilke problemer havde du i vores checkout? Lige så vi kan få kigget på det :)

Jeg fik allerede pakken dagen efter, så Yes for hurtig levering. Der manglede godt nok en shaker, men da den var "betalt" med rabatkoden, er det en mindre skønhedsfejl :o)

For mit vedkommende støder jeg på en hel del problemer i checkout flowet.

Jeg har lige prøvet et par gange, så jeg kunne tage et screenshot.

Nu hvor jeg er opmærksom, ser det ud som om der bare oprettes en konto første gang man klikker på kreditkortlogoerne. I dette tilfælde har jeg fået lavet en fejl i adressen, og det ser ud til at dit system opfanger at der mangler et husnummer, så jeg kan ikke komme videre. Det burde markeres tydeligt, så det er let at se at man har lavet en fejl, og det er let at rette.

Efter at have klikket et par gange, og rettet fejlen, kom der en meget diskret knap under logoerne.

Jeg prøvede så igen efterfølgende i en Chrome browser, bare for at se om det er mere gnidningsløst. Det var det ikke, for uanset hvor mange gange jeg forsøger, får jeg ikke mulighed for at komme til betalingen. Da der ikke kommer nogen meddelelser om hvad fejlen er, kan jeg ikke sige om det er pga. det jeg taster, eller om det er Chrome browseren der er problemet. Men det er i hvert fald helt umuligt for mig at få en "Betaling / køb" knap frem.

Så selvom dit checkout flow umiddelbart se meget let ud, er det næsten som en lille gåde man skal løse, for at få lov til at købe noget :o)

Som nævnt har jeg på fornemmelsen at du nok kunne sælge noget mere ved at rette det, blandt andet med en tydelig "Køb / Til betaling" knap, der sender kunden til betalingsvinduet, så de kan komme af med nogen penge. Og en tydelig angivelse af hvor eventuelle fejl er.

Det kan selvfølgelig være at jeg tager fejl, men da der automatisk bliver oprettet en konto når man klikker på betalingskortene, kan du let selv tælle hvor mange kunder du har registreret, og sammenligne det med antallet af ordrer. Er der en stor forskel, er det nok værd at kigge på den del.

Men inviter evt. venner og bekendte til at lave en brugertest hvor du sidder og observerer.

Håber du kan bruge det.

Hej

Jeg vil lige starte med at sige at hvis du skriver til os næste gang du skal bestille fra os, så får du lige endnu en rabatkode, så du ikke bliver snydt for din shaker, det kan vi ikke have! :) Men godt du modtog den dagen efter, det forsøger vi altid på at kunne gøre :)

Super fedt at du lige har testet vores checkout, vi har haft lidt problemer med den, så denne form for test er super god. Eks hos mig, så dur den på alle mine browere, men det er forskellige fra computer til computer. Jeg har lige smidt dit indlæg til vores udviklere, så de måske kan finde hoved og hale i problemet, så vi kan få det løst, da det burde være hurtigt og enkelt at bestille. Men nogen gange driller teknikken desværre.

Jeg håber du bliver tilfreds med vores Weight Gainer som jeg kunne se du har bestilt. Den er trods alt markedets mest kalorieholdige :)

Tak for feedback, og til jer andre. Koden virker stadig (y)

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)