Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af tøj

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har fulgt med på denne side længe, og har nu valgt at oprette en plus profil.

Jeg har startet mit eget tøjfirma som hedder RufaCani, og er streetwear til herre.
Det jeg har valgt at fokusere på, er det enkelte med et stilrent design, lækre detaljer, dejlig pasform, og sidst med ikke mindst meget høj kvalitet.
Min webshop står klar til at blive lanceret i starten af juni, og man kan allerede nu følge med på min facebook side for at se hvilken stil jeg laver:

https://www.facebook.com/pages/RufaCani/285595814948768?ref=hl

Jeg har brugt utrolig lang tid på at finde den rigtige leverandør, og derfor kan jeg tilbyde private label til folk der ikke selv har tid/mulighed for at rejse frem og tilbage for at finde den rigtige leverandør.

Så hvis der er nogle iværksættere der drømmer om tøjbranchen, kan jeg hjælpe med at få lavet jeres eget design og private label igennem mine leverandører.
Jeg kommer til at stå for alt (i samarbejde med dig selvfølgelig), hvor der vil blive lavet forskellige prøver indtil du er tilfreds, og siger "go" for at sætte produktionen gang.

Jeg samarbejder med forskellige leverandører, og har mulighed for at få stort set alt i tøjbranchen produceret - Både til herre og damer.

//RufaCani

Fra Iqbal
Tilmeldt 20. Sep 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg kunne godt være interesseret :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  RufaCani Aps Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Asif:

Hej,
Jeg kunne godt være interesseret :)

Hej Asif.

Tak for interessen.

Du kan skrive en mail med mere konkrete ønsker på Am@rufacani.dk

//RufaCani

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)