Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så interviewer vi Autobutler, hvad skal vi spørge dem om?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Så er det blevet Autobutlers tur til at blive interviewet af Amino TV.

Autobutler giver dig 3 tilbud på værksteds regningen.

I 2013 investerede venture fonden Creandum 30 millioner kr. i virksomheden og siden er det gået srtygende for virksomheden der idag indtrådt på flere markeder og spås bl.a. at være nummer 1 leverandør på markedet i England inden for et år.

 

Læs meget mere om autobutler her: http://www.autobutler.dk/blog 

Har du et spørgsmål til Autobutler så kan du stille det her i debatten Smile så sørger vi for at få svar på det.

Spørg løs! 

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kom frit frem og stil et spørgsmål til Autobutler Smile

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Gerne. 

Nu er jeg i den situation at jeg lige har haft en dårlig oplevelse med Autobutler og desværre har givet dem en dårlig anmeldelse på Trustpilot. I den forbindelse vil jeg gerne vide hvad de aktivt gør i forhold til følgende problematikker:

1. Når folk opretter sig, bruger tid på at stille en opgave, men kun modtager 1 enkelt tilbud - det er stik imod deres koncept, og må være en af deres store udfordringer? 

2. Jeg ser noget af det absolut vigtigste for Autobutler, er at deres system er nemt, enkelt og spiller max - jeg oplevede at det var enormt svært at få oprettet en opgave, systemet fejlede utroligt meget, og det var "mindre" brugervenligt... Hvad gør de for at optimere dette og sikre en nem registrering? 

Og så lige et par spørgsmål som interessere mig: 

- Hvor mange opgaver modtager de om året? og hvor stor en procentdel af disse opgaver bliver valgt. Altså succesraten

- Hvor mange % modtager mindre end 3 tilbud? 

Det var det :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange er bange for at 3-tilbud modellen er en trend der vil dø ret hurtigt ud, hvad tror de der vil ske med "branchen"?

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere der har spørgsmål til Autobutler ? Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 450
Fra  Validated ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken indflydelse tror de en eventuel afskaffelse af registreringsafgiften vil have på forretningen.

Det samme gælder nedsættelsen af moms.

Fra København
Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 399
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Huske at se svarene på jeres spørgsmål her: http://www.amino.dk/tv/autobutler 

Og husk iøvrigt også at man nu kan stille spørgsmål direkte fra Amino TV siden, til det næste startup der bliver interviewet! 

Prøv det her: http://www.amino.dk/tv

Kig efter denne boks i højre side af skærmen:

 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)