Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tiden, før din webshop blev født ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte, det kunne være interessant at vide før i startet webshop, hvordan I undersøgte markedet.
Soglte i Jeres produkter dba, trendslae mv, for at se om der var marked ?

Hvordan undersøgte om der var marked for jeres produkter ? - Eller kastet I jer bare ud i det ? 

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Da vi i sin tid startede Sesus, hed vi faktisk noget helt andet. Vi startede på et andet domænenavn med at sælge solbriller, skibriller og alt indenfor briller. Dette gik slet ikke. Der var enorm konkurrence på markedet. Så vi skiftede til et andet marked med endnu mere konkurrence(mobil tilbehør & covers). Ja vi lærer vist åbenbart ikke af vores fejl xD

Så ja vi kastede os bare ud i det. Fejl der kostede 5-cifrede beløb, dog fejl vi har lært af. Og nu ser vi det der lys for enden af tunellen mange snakker om.. Der er dog meget langt endnu...

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej, nu ved jeg ikke lige hvad dit produkt er, men det er måske værd at tjekke Etsy.com ud.. Jeg ved ikke andet end at det er private som sælger ud af små hjemmeproduktioner.. Det er værd at tjekke ud i hvert fald.. 

Hvis det er fordi du ikke har de fysiske produkter færdige endnu eller ikke vil udvikle flere kan du eventuelt sætte et billed op af produktet eller få en til at udvikle som du vil have at det ser ud og så se hvor mange der vil have det og trykker på "KØB" knappen.. Så kan der poppe en meddelse op- tak for din interesse - jeg er igang med at finde ud af om der er et marked for dette produkt, sign up med email hvis du vil kontaktes når det kan købes.. eksempelvis.... :)

Håber det kan hjælpe lidt.. 

Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Og hvor lang tid gik der gør i begyndt få ca 3 ordre i snit dagligt ?
Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg er svært at sige, og nok også meget forskelligt fra produkt til produkt, men vil gå ud fra at siden du snakker om 3 lige præcis, så er det måske din grænse for at du kan leve af dit produkt salg? :)

Jeg har da også selv lavet en lille udregning over lige præcis hvor mange produkter i snit man skal have ud til kunderne før der er nok penge i det. Så tror ikke rigtig du vil kunne bruge et svar til noget. For er jo stor forskel på om avancen er 50 eller 500 pr. solgte varer. 

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Denne artikel om at starte en webshop argumenterer for at du skal bare gå i gang. Start dog småt og lær af dine fejltagelser.

kh

Mogens

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)