Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ideer til opstart af webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har længe tænkt på at starte en webshop, og har alle tingene klar næsten. Jeg mangler dog leverandører og en ide til hvilke ting jeg kan sælge... Har overvejet at tage ting til vandpibe, E-cigretter osv. Ellers har jeg os tænkt mig at lave IPhone tilbehør og til mac, men market er allerede så mættet med shoppe omkring det. Andre der har nogen ideer til hvad jeg ellers kan lave en shop med? Eller kunne tænke sig at starte en samarbejde med det?

Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

bare husk på at salg af e-cigaretter med nikotin ikke længere er lovligt

Tilmeldt 29. Apr 14
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep markedet indenfor mobil tilbehør osv er meget mættet.. Det kan vi her hos sesus i hvert fald mærke haha

Sesus sælger mobil tilbehør, kabler, iphone tilbehør, ipad tilbehør, iphone covers, ipad covers.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælg det du brænder for - IKKE ANDET!

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Segato - du skal tænke dig grundigt om inden du kaster dig ud i noget - og så skal du vide at der findes en del guider der er værd at læse fra andre webkøbmænd der allerede har lavet de fejl du skal undgå for at få succes. Sæt dig ordentligt ind i tingene og ha svar klar på hvorfor du vil være webkøbmand, hvad du vil sælge fordi? undersøg om der er et marked for dit produkt som du brænder for, er der nogen konkurrence og hvem er de? hvordan vil du få trafik? vil du betale andre for at skaffe trafik til din side eller vil du selv sidde og rode med annoncer hos DBA, FB,Adwords? der er rigtig meget man skal have klarlagt inden og at starte en lille webshop op med f.eks kun et enkelt produkt er ikke nogen dum ide - så kan du gøre dine erfaringer der og se hvordan det hele forløber og du kan lære hen ad vejen - læs meget gerne bøger inde du går igang om emnet!

Men brug gerne lang tid på at finde et ordentlig produkt du brænder for at sælge og lad være at vælge som alle de andre, find dine egne veje og tag evt. ud i verden til messer med gadgets og andre gaveideer samlet på et sted for at finde inspiration - så kan du måske være first mover på markedet med et produkt du synes vi andre skal ha muligheden for at eje :)

held og lykke med projektet vh T

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vigtigste er klart at de produkter du ønsker at sælge også viser at du brænder for det markede, i starten smider man rigtig mange timer efter en webshop, uden at få betaling for det, så ens produkter skal man helst have en stor interesse i, så man egentlig har det som var det en fritidsinteresse.

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)