Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rankscanner.dk - Opgradering og telefon der ikke virker.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere i dag købt en opgradering hos rankscanner så jeg kan få adgang til flere keywords. Men min profil vil ikke opdateres til betalende medlem. Er der nogle som ved hvor lang tid der går ? jeg havde forventet at det skete med det samme.

Når jeg ringer til deres telefonnummer, så bipper den, som om nummeret ikke findes mere.

Nogle der oplever det samme ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har stadig ikke fået opgraderet min profil, og deres telefon virker stadig ikke :(

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu virker det. Tak for hjælpen Rune :)

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt. :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt "Iværksætter" abonnementet hos jer, og der skulle ens keywords opdateres hver 14 dag. Mine keywords blevet opdatere for første gang d 8 maj, og næste gang er den 21.6, altså om 6 uger.

Det virker ikke helt korrekt. Er det noget i vil kigge på ?

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skulle gerne køre efter hensigten nu. :)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KS71:
Jeg har købt "Iværksætter" abonnementet hos jer, og der skulle ens keywords opdateres hver 14 dag. Mine keywords blevet opdatere for første gang d 8 maj, og næste gang er den 21.6, altså om 6 uger.

Det virker ikke helt korrekt. Er det noget i vil kigge på ?
Det vil nok være mest hensigtsmæssigt for dig at henvende dig direkte til virksomheden, hvor du har købt dit abonnement
De har vel en kundeservice funktion, som kan registrere en support-ticket vedrørende dine spørgsmål eller eventuelle issues.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :

De har desværre misset nogle af mine mails jeg har sendt til dem og deres telefon virker ikke. Support-ticket får man ikke, man får heller ikke et auto-svar på at de har modtaget mailen.

Men de har som sagt været rigtig flinke og hurtige til at svare her på amino.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Og det er der bestemt ingen undskyldninger for. Vi har ganske enkelt været for dårlige til at tjekke kundeservicemailen, og vil gøre vores bedste for fremover at få den tjekket dagligt. Heldigvis kommer Amino-alerts direkte ind på min egen private mail, så vi har kunnet svare herinde.

Men vi bukker os og takker for den rigtig fine feedback, og vil styrke vores svageste led med det samme. Rigtig god mandag! :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen klager her fra Rune :) I har løst mine problemer ind til videre :)

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)