Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en app programør der vil være medejer 50/50.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Vanilla Chocolatier & konditori Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har gennem længere tid gået med en app i tankerne og søgt med lys og lygte rundt efter om der var noget tilsvarende, det er der ikke, men der er noget lignende software, det bliver bare ikke brugt på den måde jeg tænker det skal.

appen er primært til fødevare beranchen og madglade sjæle. skal være et meget enkelt billedværktøj men et enkelt design og meget overskuelig brugerflade, jeg arbjeder sammen med en grafiker som også meget gerne giver en hånd hvis det bliver nødvendigt.

jeg har ikke selv mulighed for at kaste 50000 kr efter projektet, eller hvad det koster,  så derfor søger jeg en at dele projektet med, om vi så skal starte et "ivs" selskab sammen er evt  en mulighed men det kan vi altid snakke om. og der kommer selvfølgelig til at ligge div kontrakter så ingen parter bliver snydt.

jeg håber virkelig der en i mængden der kan hjælpe mig her og har lyst til et lille eventyr og finde ud af om det giver afkast.

jeg er selv i fødevare branchen og har et bredt netværk i branchen som vil kunne sprede ordet om appen hurtigt og effektivt.

Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

søger du en som kan kaste penge i projektet eller en som kan det med at programer eller evt begge dele

Fra Vejle
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Vanilla Chocolatier & konditori Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

det er jo nok lidt begge dele. altså jeg har selv ingen kompetencer inden for programmering. Men har de gode ideer. og netværket til at kunne promovere app i de kredse den giver mest afkast.

Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil  tage en snak med en ven om det og vil vende tilbage når vi har talt sammen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)