Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ebog - "Facebook for virksomheder"

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle aminoer.

Hvis du ikke allerede er stødt på denne bog, skal du ikke snydes for den.

Jeg har skrevet en Ebog omkring "Facebook for virksomheder"
Guiden er skrevet til nye virksomheder, og fortæller trin for trin hvordan man opretter en virksomhedsside på Facebook.

Derudover har jeg samlet 11 gode tips og tricks til, hvordan du bruger din nye virksomhedsside.
Så er du nybegynder eller let øvede, så er denne ebog helt sikkert noget for dig.

Du kan få bogen for 0,-. Det eneste det kræver er lidt oplysninger fra dig.
Jeg håber du vil tage godt imod den, og du får succes med din Facebook side.

Udover bogen er der mulighed for at få 30 minutters gratis møde med mig, hvor vi gennemgår din website, og jeg kommer med gode tips og tricks til hvordan du kan bruge Inbound Marketing i din virksomhed. Book dit møde her!
 
Du kan hente bogen her:
Facebook for virksomheder 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:
Det eneste der kræver er lidt oplysninger fra dig.

Nej... Det eneste det kræver er at du må ringe os op! - Det er ikke 'pænt' at gemme sådan noget væk på en betingelser-side... Kom det dog på siden hvor man signer up til bogen!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Mange tak for din besked.

Jeg har 3 betingelser, som jeg ikke syntes jeg har "gemt" væk.
Der er mulighed for at læse betingelserne inden man downloader den. Jeg har med vilje ikke skrevet en hel roman, så man faktisk gider læse dem.

Hvis man ikke har tid til at gå ind og læse betingelserne, så tvinger jeg heller ingen til at downloade den.

Der er lagt nogen timer i den bog, som jeg har valgt at give væk. GRATIS. Så er det vel også i orden jeg får lidt igen. Hvis man ikke syntes det er i orden, så er man velkommen til ikke at downloade den! 

Det er et tilbud. Ikke et Krav!

Håber du får en rigtig god Torsdag aften

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Uuhh... Ja, endelig... Der er ikke noget galt i det du gør... - Men at kalde den gratis?!?!?!

Jeg er klar over at dette primæer er B2B. Men den bedste beskrivelse af gratis har vi fra forbrugerombudsmanden: Anvendelsen af udtryk, der lover forbrugeren at et produkt eller ydelse intet koster, må kun ske i tilfælde, hvor forbrugeren ikke afkræves nogen form for betaling.

Læg mærke til 'nogen form for betaling' - Heller ikke oplysninger.

Du kunne f.eks. sige at den kan fås til 0 kr. ??

Nuvel, også her gælder det, at er du ikke kunden er du produktet!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Jeg forstår hvad du skriver, men skriver også det kræver lidt oplysninger fra dig.
Jeg har dog ændret den til 0,- som du ønsker, og så håber jeg ikke folk bliver sure over jeg har lyst til at give noget væk, i bytte for lidt oplysninger.

Bogen er IKKE gratis, men den koster 0 kr.

Enjoy 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Var egentlig på vej i seng... Har en LANG dag i morgen. Men jeg kom til at tænke på... Er du egentlig sikker på, at det er den smarteste måde at gøre det på?

Der er to senarier.

1: Som du gør nu.

2: Faktisk give bogen væk. - HELT uden modkrav.

I første senarie vil du helt sikkert skræmme nogen væk. - Men nogen vil tillade at du ringer, og måske kommer der nogle kunder.

I andet senarie vil mange hente bogen, og mange vil ikke respondere på den. - Men nogen vil sikkert.

Det jeg tænker i nuværende senarie er: Den bog tror han ikke selv meget på, da han vil have lov til at ringe til mig, uanset om jeg kan lide bogen eller ej. - Den er sgu nok ikke mere end et par screen-dumps fra FB. - Det gidder jeg ikke at bruge tid på.

Havde jeg IKKE skullet af med mit telefonnummer ville jeg allerede nu VIDE hvad der var i bogen. - Og er den god, så ville jeg have tænkt WOW... - Ham skal jeg måske lige have fat i.

Og så god er bogen vel????

Smile

Godnat!

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten

Jeg kan sagtens se hvad du mener, men jeg er ikke enig med dig.
Strategien med bogen er lavet ud fra det man skal udfylde.

Jeg har skrevet en anden bog om Google Plus, hvor du "bare" skal af med din E-mail adresse,og din webadresse.
Her kræver det IKKE dit telefon nr.

Så er jeg dækket helt ind, og så kan vel se det som en slags A/B Splittest.

Bogen er super god, og hvis man ikke vil af med sine oplysninger for at få den, må man "nøjes" med Google Plus for virksomheder (Hvilket også er en skide god bog).

Jeg takker meget for dine råd, men jeg er ret tilfreds, med sådan den er, og det bliver der som sådan ikke lavet om på. 

Godnat til dig (:


 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads W:
Bogen er super god

Hej Mads

Jeg må erklære mig 100% enig med Carsten. Har du bagtanker med at "give noget væk gratis" så lad være det. Folk vil sikkert lugte lunten, eller blive negativt stemt hvis du laver salgs-opkald efterfølgende.

Stol i stedet på at din bog er så god at det sætter dig i en ekspertrolle, og at du herefter vil være det naturlige valg hvis virksomhederne har brug for hjælp til Facebook. Se bogen som branding-materiale og gør alt for at få den spredt så bredt som muligt. Dette er langt bedre end at bruge den som lead-generering. 

Hilsen Morten

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Jeg er stadig ikke enig, men tak for din besked.

Som sagt har jeg lavet endnu en bog som jeg har valgt at give ud mod en e-mail adresse.
Og jeg er igang med i tredje, som jeg tror jeg giver ud uden nogen form for information, så må jeg se hvilken bog der giver mest arbejde ud af sig.

Rigtig god weekend 

Fra Vodskov
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 76
Fra  Nymarksminde Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for info! Det må man hellere tage et kig på ;)

Besøg Nymarksminde mini-zoo og fodboldgolf i Vodskov, Nordjylland

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)