Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad betaler i, i renter på jerews boliglån (udlejningsejendomme)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa

vil høre hvad i betaler i renter ÅOP på jeres boliglån på jeres udlejningsejendomme.

jeg betaler selv 7% jeg har boliglån for 1 mil. og har kreditforeningslån på ca 5.5 mill.

jeg har privat huslån osv i samme bank.

har været i gang i 3 år erhvervs mæssig og aldrig misligholdt min gæld 

er renten ikke for høj?

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Aug 10
Indlæg ialt: 25
Fra  www.festfest.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejnarmc,

Det er ikke sådan jeg tænker, at din rente hverken er for høj eller lav - den ligger omkring markededsrenten pt. på boliglån. Du vil garanteret kunne finde en bank der vil give en lavere sats, såfremt det kan dokumenteres at din udlejningsejendom kører med positiv konsolidering og der ellers er positiv EK. 

Måske kan du få banken til at nedsætte renten, hvis du kan pantsætte flere sikkerheder? Har de nominelt dækkende pant i dag, selvskyldner kaution, livsforsikring mv.

Vh.

Jeppe.

Jeppe Juul Søes

info@festfest.dk

www.festfest.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg giver 5 % for mit boliglån.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

ejnarmc:

jeg betaler selv 7% jeg har boliglån for 1 mil. og har kreditforeningslån på ca 5.5 mill.

har været i gang i 3 år erhvervs mæssig og aldrig misligholdt min gæld 

Jeg kan se at jeg har den laveste rente indtil videre, så forstår godt at jeg kom til at kæmpe noget for den.

Hvad du historisk har gjort er ikke nær så vigtig som situationen i dag. Hvis du har kreditforeningslån for 5,5mio og kun 1mio i boliglån, så må du have en ret solid friværdi. Hvis det selskab der ejer ejendommen ikke har andre forpligtelser og din privatøkonomi er sund, så skal du ud og forhandle noget mere.

Du bliver nok nød til at gå til en anden bank og indhente et tilbud inden banken kommer med et bedre tilbud. Og hvis du gør, synes jeg du skal være forberedt på reelt at skifte bank medmindre din nuværende kommer med noget bedre, det er ikke nok bare at matche de andres pris.

Tilmeldt 8. Dec 11
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se jeg giver lige i overkanten, hvilken bank anbefaler i ?

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nørresundby Bank giver vist pt. 4,95 på alle boliglån uanset hvad... Så dem anbefaler jeg gerne.

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)