Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I morgen bliver Michael Moncur fra virksomheden Zerved interviewet, hvad vil du gerne spørge ham om?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

I morgen interviewer vi Michael Moncur fra virksomheden Zerved på Amino Buzz TV.

Vi har stillet ham nogle indledende spørgsmål, så i kan få en idé om hvem virksomheden Zerved er.

Hvor længe har i eksisteret?

2 år

Kan i kort beskrive konceptet?

Zerved er en smart phone baseret løsning, der gør travle stadions, teatre, restauranter, fast food steder og lignende i stand til at lade gæster bestille og betale via deres smart phone, så de slipper for at stå i kø og forhandleren får frigivet tid relateret til ordremodtagning og betaling. Særligt steder med kø har fordel af at ordren og betalingen bliver afgivet digitalt. 

Hvem er medarbejderne i virksomheden?

Primært de tre founders, Martin Tychsen med udvikling og marketing, Michael Moncur med salg og administration og Lee Bartlett med salg. Vi er ved at lede efter en ny chefudvikler som supplement til vores udviklings team.

Hvad er det mærkeligste i har på jeres kontor?

En kasse mønttutter 

Hvad er jeres motto i virksomheden?

Det er egentlig for dårligt vi ikke har noget motto, det må vi gøre noget ved. Lige nu tager vi en forhindring ad gangen, hvilket nok er vores tilgang til tingene. Der er ikke noget, der ikke kan overkommes, så længe man har fokus på en udfordring ad gangen. 

Læs mere om Zerved her: http://da.zervedapp.com/faq 

Stil dit spørgsmål her i debatten og vi vælger 10 ud, der vil blive stillet i interviewet i morgen d. 14 maj :-)

 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hauvre:

Stil dit spørgsmål her i debatten og vi vælger 10 ud, der vil blive stillet i interviewet i morgen d. 14 maj :-)

1. Hvad er jeres mål for fremtidig vækst? Lande, butikker(merhcants) osv.

2. Hvad gør jer bedre end konkurrenterne? // Hvilke fordele er der ved Zerved, iforhold til PayPal, Square, iZettle osv.?

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Super gode og relevante spørgsmål :-)

Tak for det.

Bliv endelig ved med at stille spørgsmål. 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der har flere spørgsmål? 

 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Hauvre:

Slet ingen der har flere spørgsmål? 

Jeg synes det er en meget spændende startup, så jeg kan da godt komme med et par til :)

3. Hvor mange butikker (merchants) kan man i dag bruge Zerved hos? (Danmark og udlandet).

4. Hvor mange downloads har I af appen? Og hvilke markedsføringstiltag har I brugt for at få disse downloads?

(Måske lidt off topic, men) 5. Hvordan har jeres samarbeje med Paii været? Jeg har fuldt dem siden startet, men synes slet ikke at have hørt om nogen som bruger det, bruger jeres kunder Paii?

Og lige et forslag, synes personligt at i burde købe URL'en getZerved.com, nu hvor I ikke kan få Zerved.com, da getZerved giver mere mening (for mig) end ZervedApp.com.

Håber det kunne bruges :) Held og lykke med interviewet.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 11
Indlæg ialt: 288
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kick Ass:

Jeg synes det er en meget spændende startup, så jeg kan da godt komme med et par til :)

3. Hvor mange butikker (merchants) kan man i dag bruge Zerved hos? (Danmark og udlandet).

4. Hvor mange downloads har I af appen? Og hvilke markedsføringstiltag har I brugt for at få disse downloads?

(Måske lidt off topic, men) 5. Hvordan har jeres samarbeje med Paii været? Jeg har fuldt dem siden startet, men synes slet ikke at have hørt om nogen som bruger det, bruger jeres kunder Paii?

Og lige et forslag, synes personligt at i burde købe URL'en getZerved.com, nu hvor I ikke kan få Zerved.com, da getZerved giver mere mening (for mig) end ZervedApp.com.

Håber det kunne bruges :) Held og lykke med interviewet.

Interessant du har fulgt dem helt fra starten.

Det er ved at være sidste chance nu, hvis der skal stilles spørgsmål til Zerved :-)

 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)