Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til nyt projekt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Erslev
Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, mit navn er som sagt Jonas, jeg er 19 år og jeg søger en partner til et nyt projekt, som jeg i længere tid har gået og tænkt over.

Projektet er ikke noget nyt og revolutionerende, men noget der har vist sig at give profit gentagende gange ude på nettet.

For at dette kan blive en realitet har jeg brug for din hjælp. Jeg søger en meget åben, engageret og sjov person der vil være klar på mange timers arbejde sammen med mig om dette. Samtidig har jeg brug for finansiel støtte, da jeg som studerende ikke vil have mulighed for at betale for domæne og andre gebyr. Med tiden vil dette - hvis alt går efter planen - blive betalt tilbage med en rigtig fin profit.

Hvis du har en fortid med programmering af hjemmesider som forums, kendskab til SEO og ved alt det basale er det en KLART bonus!!

Jeg vil beskrive mig selv som en åben person der er velset, og med en utrolig gåpåmod. Jeg har nu i flere år brugt min fritid på at lave websites, og har en fin viden omkring det. Jeg har en stor mængde kontakter fra udlandet, som jeg har lært at kende igennem andre forummer som jeg er medlem af.

Selve projektet vil jeg helst drøfte med jer privat, da det vil være nemmere at forklare enkeltvis, håber at høre fra jer!!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ikke råd til, at betale 45 kr. for et domæne?

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Erslev
Tilmeldt 22. Dec 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"og andre gebyr" - dette er vidst gået dit øje forbi.

Fortsat god dag!

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Men hvis der ikke engang er råd til et domæne, så er det bare meget svært at komme ind som en partner. Så virker det til, at man skal komme med meget mere end du kommer med og man får sikkert ikke en særlig stor bid af kagen.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 514
Fra  Lytter.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Hedegaard:

"og andre gebyr" - dette er vidst gået dit øje forbi.

Fortsat god dag!

Hvilke andre gebyrer mener du helt præcist? 

Stifter af musikbloggen Lytter.dk og bureauet Copenhagen Publicity.

Fra Thyborøn
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg står ikke lige og leder efter et nyt projekt at kaste mig over, men jeg vil give dig lidt råd, som du selv skal vurdere om du kan bruge til noget.

Du bliver nødt til at sælge dig selv og dit projekt lidt bedre. Iværksættere er drevet af passion, så hvis du skal have nogen med på vognen, skal du tænde noget i dem, så de brænder for at være en del af dit team og dit projekt.

Beskriv dit projekt på få linjer, og vær ikke bange for, der er andre der løber med ideen. Beskriv hvad der er speciel ved din idé - selv om det ikke er revolutionerende må der være noget unikt, ellers havde du jo ikke gået og tænkt over det. Det kan være så simpelt som bedre support eller en anden prismodel - noget der er innovativt.

Skriv ikke noget om økonomien, når det ikke drejer sig om mere, det skal I nok finde ud af. Jeg ved ikke hvad projektet går ud på, men ud fra det du skriver, lyder det som om det meste kan klares med gratis software og open source kode. Lav en skitse over budgettet - jeg tror du kan komme i gang for få hundrede kroner om måneden. Tag et SU lån hvis det ikke allerede er planen, så skulle det gerne kunne lade sig gøre.

Gør op med dig selv hvad det præcist er du søger. Det virker som om du søger en person der overlapper dig meget. Det kommer hurtigt til at lyde som om du søger hyggeligt samvær og en pose penge - så bliver det svært at finde den rigtige. 

Jeg er sikker på du selv er fuld af engagement, og det er altid fedt at se nogen der har lyst til at kaste sig ud i det. Start på en frisk med en ny tråd, og se om ikke du finder en derude.

Håber du kan bruge det til noget. Held og lykke med projektet

MVH Carsten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)