Jeg har lige valgt at blive kunde hos post danmark, fordi at der ikke var andre der kunne matche deres priser - herunder både GLS og Swipbox. Det skyldes jo så også, at PD har momsfritagelse for pakker til private. Det er ikke fair overfor de andre, men som lille webshop kan man jo ikke rigtigt tage hensyn til dette. Desuden er det så også min helt klare opfattelse at PD har ydet den absolut bedste service hele vejen igennem (jaja, det er sikkert kun indtil jeg har skrevet under ;-)). Den pris jeg fik af SwipBox på 500 pakker/årligt var ligefrem dyrere end de generelle priser - lige indtil jeg brokkede mig, der fik jeg så tilbudt samme pris som 2.000-10.000pk/årligt (stadig dyrere end PD). |
Susanne_:Jeg købte nogle varer på en hjemmeside torsdag, de blev pakket af firmaet samme dag - men GÆT om jeg har modtaget noget af PostDanmark endnu.
hej Susanne
jeg har en webshop bruger PostDanmark.
Jeg hæfter mig ved du skriver at firmaet "pakkede" ordren samme dag - der er jo ikke ensbetydende med at de har sendt den og det er muligvis derfor du ikke har modtaget den endnu?
Jeg sender mange pakker med PD og pakken bliver leveret dagen efter (forbehold for helligdage og weekend). Jeg synes dog de er alt for dyre, især nu hvor jeg sender rigtig mange pakker. Da jeg ville forhandle mine priser hos dem pga mit øget salg fik jeg at vide at jeg solgte for mange pakker til at jeg kunne få billigere priser?!?! Nu var jeg pludselig en belastning for dem - ja så har jeg hørt der med;0) Jeg vil nu finde et alternativ til kunderne. Tænker GLS.
Vh Rikke