Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PostDanmark - seriøst alt for langsom service!!!

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:
Jeg synes faktisk at Post DK gør det godt men er dyrt!

Jeg har lige valgt at blive kunde hos post danmark, fordi at der ikke var andre der kunne matche deres priser - herunder både GLS og Swipbox. Det skyldes jo så også, at PD har momsfritagelse for pakker til private. Det er ikke fair overfor de andre, men som lille webshop kan man jo ikke rigtigt tage hensyn til dette. Desuden er det så også min helt klare opfattelse at PD har ydet den absolut bedste service hele vejen igennem (jaja, det er sikkert kun indtil jeg har skrevet under ;-)).

Den pris jeg fik af SwipBox på 500 pakker/årligt var ligefrem dyrere end de generelle priser - lige indtil jeg brokkede mig, der fik jeg så tilbudt samme pris som 2.000-10.000pk/årligt (stadig dyrere end PD).

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 12
Fra  Lowcarbstore.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne_:

Jeg købte nogle varer på en hjemmeside torsdag, de blev pakket af firmaet samme dag - men GÆT om jeg har modtaget noget af PostDanmark endnu.

hej Susanne

jeg har en webshop bruger PostDanmark. 

Jeg hæfter mig ved du skriver at firmaet "pakkede" ordren samme dag - der er jo ikke ensbetydende med at de har sendt den og det er muligvis derfor du ikke har modtaget den endnu? 

Jeg sender mange pakker med PD og pakken bliver leveret dagen efter (forbehold for helligdage og weekend). Jeg synes dog de er alt for dyre, især nu hvor jeg sender rigtig mange pakker. Da jeg ville forhandle mine priser hos dem pga mit øget salg fik jeg at vide at jeg solgte for mange pakker til at jeg kunne få billigere priser?!?! Nu var jeg pludselig en belastning for dem - ja så har jeg hørt der med;0) Jeg vil nu finde et alternativ til kunderne. Tænker GLS. 

Vh Rikke

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

GLS er et super alternativ i hvert fald! Arbejder i det daglige med dem og de er både professionelle og menneskelige. Har du et problem og skal have det løst, kan du typisk ringe til dem og samme dag have en løsning. E-mails besvares typisk MEGET hurtigt og du kan næsten altid være sikker på, at få en i telefonen som du "kender". Samtidigt er områdets kurer super flink! Der står i hvert fald altid en gratis kop kaffe klar til ham, som anerkendelse af hans gode arbejde ;)

Tilmeldt 11. Apr 10
Indlæg ialt: 78
Fra  Susanna Solgreen Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er en update, og en typisk oplevelse her hvor vi bor (Østerbro, i Kbh):

Pakken er ikke kommet endnu. Så jeg vidste at den måtte blive leveret idag. Min mand arbejder hjemme idag, så jeg gik ud en hurtig tur med hunden, og bad ham åbne når det ringede på døren.

Jeg kom hjem kl. 12:10. Ingen pakke, men min mand sagde at kl. 12:00 havde det ringet på døren, han havde hilst på budet og åbnet døren via dørtelefonen (vi bor på 2.sal) og postbudet var kommet ind, for min mand hørte postkassen klinke dernede, men der kom ikke noget postbud op.

Så jeg går ned og checker postkassen, som var tom her til formiddag, og deri ligger 2 ting: Et nyligt leveret brev, samt en seddel fra posten, hvor der står at en pakke var "forsøgt leveret" idag kl. 12:00. Jeg kan nu hente pakken fra d. 17. Maj...   aaargh.

Men, det er jo usandt, for der var jo netop nogen hjemme, som oven i købet hilste postbudet via dørtelefonen og lukkede dem ind!

Dvs. de har i realiteten ikke forsøgt at levere pakken.

Jeg tror simpelthen ikke at de bringer alle pakkerne ud her i området. Det virker nærmere somom at de lægger sådan en seddel som standard, og derved får folk til selv at hente pakkerne på posthuset, og på den måde sparer de en masse omdelingsomkostninger.

Det betyder at de både er rigtig dyre, samt ikke engang leverer den service man har betalt for.

Jeg kan se at John Brixen oplever det samme - er der andre som har samme erfaring?

Kan vi mon gøre noget samlet, for at forbedre det?

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du er sikker på, at pakken er betalt og bestilt som med udbringning?

Man kan jo som afsender selv vælge om den skal bringes ud, eller og modtager selv skal hente på posthus (eller hvor de nu opbevarer pakkerne).

Tilmeldt 20. Nov 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken service har shoppen ydet i det første tilfælde og ikke sendt en ny vare afsted hvis den er blevet væk?
Anden gang hvad hade PostDanmark at sige til denne sag og evt genlevering med deres egne ekspress bude?

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har blandede oplevelser med PostDanmark, men mit liv er for kort til, at jeg gider brokke mig over det :-)  Sender gerne en på posthuset for mig, eller får det leveret til receptionen.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. May 11
Indlæg ialt: 50
Fra  TEKSTIL-TRYK.DK A/S Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Vil bare lige sige, at vi ivertfald er meget tilfredse med GLS.. men det er nok meget forskelligt i hvilke områder der er bedst om det er PD eller GLS.. vi har 2 butikker hvor vi begge steder sender pakker hver dag. GLS var noget billigere ned PD for os. og vi syntes deres service er bedre.. - med service mener jeg at man kan få fat på dem hurtigt når der sker fejl, og fejlen bliver rettet hurtigt..  det syntes jeg i hvertfald er lækkert..  - Vi var sådan set også meget glade for postdanmark, de kunne bare slet ikke være med på prisen hos os.. men det er åbenbart meget forskelligt hvad man får af priser..

T-shirts med DTG print - Samt digital printproduktion til print af flyers, visitkort, postkort, plakater, klistermærker, gulvfolie og m.m.

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring er, at GLS er meget lidt fleksible og generelt mere ligeglade end Post Danmark er.

Afhentning af pakker skal bare være klar når GLS kommer "i løbet af dagen" og det kan så være både kl. 10 om formiddagen og kl. 17 om eftermiddagen. Det er i hvert fald ikke holdbart at skulle sige til sine kunder, at de skal bestille inden kl. 8, hvis de skal have en chance for at have sine ordrer dagen efter - og så er det ikke engang sikkert, at det kan lade sig gøre. 

Det kan godt være, at GLS er de billigste for nogle, men PostDK gav mig et langt bedre tilbud end GLS gjorde, og den tilbudte service hos GLS er godt nok så-som-så.

Jeg har i hvert fald svært ved at se, hvad GLS gør bedre end PostDK. Men det er måske bare fordi jeg ikke har oplevet problemer med PostDK i de 15 måneder, jeg har været kunde hos dem?

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

I øvrigt kan jeg så lige tilføje, at jeg hos Post Danmark kunne vælge et vindue på 1 time, hvor jeg kunne få hentet mine pakker, hvilket var gratis med i pakken. Hos GLS skulle de ovenikøbet have et gebyr for at hente mine pakker.

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)