Hej Det er ik li til at lave et firma selv da der er mange papier osv der skal laves. Der er firmaer som kan gøre det for dig og det koster vel fra omkring 500€ til 1000€ for deres arbejde + ca 300-400€ ( ka ik helt huske det )for at oprettet firmaet. Og naar du saa har dit firma skal du betale RSI som er en eller form for social skat, OGSAA selvom firmaet ingen ting sælger eller tjener! Det første aar betalte jeg 1250€ om aaret det andet og sidste aar betalte jeg 1500€ om aaret. Ellers elsker Frankrig papier arbejde og regler her og der... "Kan det laves besværligt ja saa gør vi det besværligt", tror jeg deres motto er. Mvh Anders
|
Nowe Consulting Danmark tilbyder Gratis evaluering af din virksomheds muligheder på det franske marked.
På baggrund af et telefon interview udarbejder vi en evaluering af dine produkters salgspotentiale på det franske marked og et bud på den billigste måde at indtroducere produkterne i landet.
Noweconsulting er expert i implementering af udenlandske virksomheder i Frankrig. Nowe Consulting tilbyder et team bestående af et panel af franske brancheexperter og danske exportingeniører som sikrer en successful implementering.
Skriv en email med virksomhedens navn, nummer og kontaktperson til kmunksgaard@noweconsulting.com og bliv kontaktet af en exportingeniør.
Mvh
Kamille Munksgaard