Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danske firmaer og det franske marked

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Worsøe:

Hej Kamille,

Jeg står for at skulle starte virksomhed i Frankrig sammen med en makker og har lige et par spm. som du sikkert kan svare på.

Hvad skal man forvente af udgifter til advokat og stat for etablering af et S.A.R.L?

Kan man være "almindelig" ansat et sted og samtidig blive autoentrepeneur og drive forretning i det regi?

Takker,

Peter

Hej

Det er ik li til at lave et firma selv da der er mange papier osv der skal laves. Der er firmaer som kan gøre det for dig og det koster vel fra omkring 500€ til 1000€ for deres arbejde + ca 300-400€ ( ka ik helt huske det )for at oprettet firmaet.

Og naar du saa har dit firma skal du betale RSI som er en eller form for social skat, OGSAA selvom firmaet ingen ting sælger eller tjener! Det første aar betalte jeg 1250€ om aaret det andet og sidste aar betalte jeg 1500€ om aaret.

Ellers  elsker Frankrig papier arbejde og regler her og der... "Kan det laves besværligt ja saa gør vi det besværligt", tror jeg deres motto er.

Mvh

Anders

Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 35
Fra  Nowe Consulting Skrevet kl. 16:01

Nowe Consulting Danmark tilbyder Gratis evaluering af din virksomheds muligheder på det franske marked.

På baggrund af et telefon interview udarbejder vi en evaluering af dine produkters salgspotentiale på det franske marked og et bud på den billigste måde at indtroducere produkterne i landet.

Noweconsulting er expert i implementering af udenlandske virksomheder i Frankrig. Nowe Consulting tilbyder et team bestående af et panel af franske brancheexperter og danske exportingeniører som sikrer en successful implementering.

Skriv en email med virksomhedens navn, nummer og kontaktperson til kmunksgaard@noweconsulting.com og bliv kontaktet af en exportingeniør.

Mvh

Kamille Munksgaard

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:58

Hej Frankofil,

Bor du stadig i Frankrig ?

Venlig hilsen

Pernille Thorup Christensen

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:40

Hej "Frankofil",

er du mon nogensinde kommet i gang med det projekt du beskrev tilbage i 2007 ?

Jeg gaar lidt med samme tanker (er bosat i Frankrig).

Mvh

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)