Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan jeg fravælge post danmark når USA sender US mail

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er godt og grundig træt af post danmark og har et spørgsmål til om jeg helt kan undgå dem.

for en del pakker fra udlandet hvor en af mine store leverandør fra USA sender med US mail. mener det hedder sådan. mewn var ikke det sagen drejer sig om direkte.

når mine forsendelser kommer til danmark bliver de taget af post danmark og tænker om det er muligt at få ander fragt firmaer til at stå for fortoldning og udbringning.
hvordan gøres det evt


Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med  http://gls.dk/?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Få den amerikanske leverandør til at bruge et andet fragtfirma.  

Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :

min leverandør er ikke meget for at benytte andet fragt firma.

når jeg selv sender pakker er det altid med GLS

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, Postdanmark har monopol på håndtering af udenlandsk postmateriale, der skal distribueres i Danmark.

Du kan selv arrangere transporten. En fin løsning er www.shopusa.dk - alternativt benyt kurér.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis din leverandør ikke vil benytte et andet postfirma men du insisterer herpå kan du jo selv aftale afhentning og fortoldning. 

du kan evt kontakte ups. de både sørger for afhentning og fortoldning. 
men du skal da overveje hvad du gør. for årsagen til at dine pakker bliver sendt med alm post er sikkert prisen.  for der er mange andre der kan klare den samme service men du risikerer at prisen 10 dobler

mvh yiced 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 12. Mar 06
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

er godt klar over prisen formentlig vil stige men betaler gerne det ekstra. har alt for mange problemer.

bare i dette år har post danmark sendt mig 3 opkrævninger uden at jeg har set nogle vare. den ene var dog en rykker men da havet jeg ikke engang fået opgrævningen.
2 gange har de sendt men forsendelse retur til min leverandør. begge tilfælde havet jeg ikke fået besked om at varene var kommet til danmark.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Forestå selv indfortoldningen, så er problemet vel løst.

Men ellers benyt mit forslag - så sender din leverandør til din amerikanske postbox. Derfra videresendes varerne til Danmark, og leveres med GLS til pakkeshop.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)