Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop med Dankort/VISA betaling

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Der har sikkert været mange tråde om dette emne, men synes jeg ikke jeg kan finde noget om mit specifikke krav.

Jeg skal starte en webshop hvor der er mulighed for dankort/visa/electron/mastercard (evt. mobilepay) betaling.

Jeg er klar på at give mig i kast med et DIY website så længe det er ordentlige templates(unikke), eller at valgmulighederne er store (sådan som wix.com)

Mine produkter er i et niche marked, så det handler om 5-10 produkter (flere kan selvfølgelig komme længere henne af vejen)

Så kommer spørgsmålet til en million: Hvor finder jeg den billigste løsning, med mine ovenstående (store) krav?

Håber i vil være behjælpelige som i så tit har været :-)

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 01:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Wind,

Jeg vil anbefale at du ringer til ePay, og taler med Roben derinde fra... :) Han vil nok kunne give dig de svar du søger?

- Det koster ikke noget at spørge? :)

Vh,
Superdragen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil have et overblik over priser m.v. på indløsningsaftaler så tag et kig på www.kortgebyr.dk

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis Dankort er vigtig, så er ePay god, men du undgår ikke NETS og deres monopol her desværre. Men de fleste Dankort er jo også VISA-kort, så overvej om du kan nøjes med VISA og Mastercard. Hvis det er tilfældet, kan du kigge mod udlandet - Paymill og Braintree har gratis setup, daglig udbetaling og pris på ca. 1 kr.+3%.

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vedr. betalingsløsning til din nye hjemmeside.

Har du f.eks. også mulighed for at lave en kombinationsløsning omkring betalingsløsninger, dvs. du kan have forskellige indløsningsaftaler til at håndterer f.eks. Dankortet også en anden til at håndterer resterende kort.

Vil sige at man skal igennem flere overvejelser når man skal vælge betalingsløsning til sin nye hjemmeside.

Du bør finde ud af i store træk, hvor store beløb der vil blive indbetalt af gangen, hvor mange transaktioner vil du ca. komme til at have?.

Du kunne bl.a. vælge:

  • Valitor (tillader flere indløsningsaftaler).
  • Epay god stabil gateway (kræver indløsningsaftaler).
  • Paypal er gratis med mindre du har transaktioner, dog kan denne løsning blive en dyr løsning hvis du kommer til at få mange ordre / transaktioner. (vil dog anbefale man som regel starter ud med Paypal da de også sikrer forbrugeren 47dages indsigelsesret ved blot 1 klik).

Så er du i tvivl om hvad du vil komme op i af antal ordre, start ud med Paypal med mindre det almindelige Dankort er vigtigt for dig at tage imod.

Du er også velkommen til at kigge forbi, hjemmeside designer DevsSolution her kan du bl.a. bestille og læse mere om ny hjemmeside eller ny webshop

Vi hjælper dig også gerne med søgemaskineoptimering og det rette valg af betalingsløsninger.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)