Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Find på mit navn, og tjen 50 kr!

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Volt & Volume:

kitt:

Netop derfor skal du da give ham det gratis Yes - når nu 50 kr. betyder meget mere for en 12-årig Wink

Nu provokerede jeg altså lidt; jeg mente det ikke særligt alvorligt. Det er vel ikke så svært at forstå, eller hvad? Wink. Hvorvidt der er tale om 50 eller 500 kr. er egentlig fløjtende lige meget for mig personligt. Jeg havde bare haft mere respekt for trådstarter, hvis han havde skrevet, at han ønskede hjælp, men ikke havde nogen penge at tilbyde. 50 kr. er trods alt lidt grinagtigt på en side, hvor vi er mange fuldvoksne iværksættere Skype-BigSmile

Bring it on! Big Smile Hold jer nu endelig ikke tilbage. Jeg er seriøst skuffet over de forholdsvis få minus-point, jeg indtil nu har fået, kære venner. Tag jer lige lidt sammen, gider I? Smile

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Bolian.dk
Ventian.dk
Boez.dk
Goez.dk?

- Ved ikke om et af disse kan bruges? Men de er i hvert fald helt gratis, fra mig til dig :)

Vh,
Superdragen

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

- Victas.dk (Victor + accessories)

- Luxas.dk (luxury + accessories)

Held og lykke med det :) 

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
pluslook.dk
plusstyle.dk Hvis du vælger et af dem, så behold bare de 50 kr. :)

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Altico

Holuc

Hup

Maretico

Flix 

Flux 

Fluxti 

Stykno

Qes

Kommer du kan bruge en af dem! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved godt jeg modsiger mig selv lidt her, men hvad synes i om "FashionAccess.dk"? :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Må indrømme, jeg ikke er vild med endelsen access - kan godt se, at fashionaccessories er taget - så kan jeg f.eks. bedre lide vicfashion.dk, hvis du gerne vil have ordet fashion med.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

er vilogo dit brugernavn ikke et godt navn til hjemmesiden?

lyder i hvert fald godt.

Vgaard(vi går ehhh?

torgaard (badass?)

personligt syntes alle de der med fashion og lux er dårlige navne.De er set så meget. Held og Lykke. I min verden er 50 kr meget..ville fodre mine 10 børn og have penge til overs med det.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)