Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der galt med mit website? Hvad ville du gøre anderledes?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej dennisvhansen

Mange tak for det. Jeg er også i gang med at ændre nogle af de ting, der er blevet påpeget af dig og andre. Det tager sin tid, men det skrider stille og roligt fremad :)

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Tak for dit svar. Farveblyanterne er væk (på websitet), men om alternativet så er meget bedre, kan man diskutere - jeg overvejer fortsat den side af sagen. Min grund til at vælge de udskældte farveblyanter var i øvrigt at sende et signal om, at jeg kan tænke og skrive i mange genrer; med mange farver, om man vil. Men når budskabet ikke forstås sådan, så er det intet værd, og nu er de væk.

Det er sikkert en god ide at bruge endnu mere tid på FB. Og det samme gælder at bruge bedre billeder, både på FB og på websitet. Jeg forsøger at nå det hele. Deler også på LinkedIn og har lige oprettet en Twitterkonto, som også skal plejes i et eller andet omfang. Dertil kommer, at jeg er for gammel til at være født ind i diverse sociale medier, og at jeg ikke har brugt ret meget tid på dem i en årerække. Så der er en del læring forbundet med det hele også (bygge/vedligeholde website, Facebookside, Twitterprofil + eventuelt mere, hvem ved). Men det er supersjovt!

Min plan for artiklerne på websitet er på den korte bane at skrive flere informative artikler - altså noget, du konkret kan bruge til noget, fx "Sådan bruger du passivt og aktivt sprog" (den har andre lige skrevet, så bare et eksempel) - og færre analyserende/perspektiverende. Forhåbentlig kan det give dig og andre mere lyst til at læse artiklerne på Cefas.dk. De er i øvrigt fjernet fra forsiden og lagt ind på en underside, så forsiden forhåbentlig ser mindre rodet ud end før (jf. kritikken længere oppe).

Der er mange ting, der skal strammes mere op på siden, men efter tolv timer i dag (ja, diverse plugins og ændringer i kode og indhold kan tage sin tid) går det i hvert fald i den rigtige retning med nogle af rettelserne.

Tak for de venlige ord og de gode ideer.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)