Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Studentermedhjælper / arbejdskraft søges - Arbejde tilbydes

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har travlt med flere webprojekter - så travlt at jeg nu har behov for en hjælpende hånd. Jeg søger derfor en studentermedhjælper/ung arbejdskraft, der er villig til at hjælpe mig med diverse arbejdsopgaver. 

Jeg håber det kan blive starten på et længerevarende "samarbejde" der kan vare i mindst 6 måneder - 1 år. Således der kan opbygges en relation og forståelse for, hvordan diverse opgaver skal løses. 

Dine kompetencer og CV er ikke altafgørende, da jeg lægger størst vægt på dine karaktertræk og at du alment intelligent som person. Resten skal nok komme, for det er ikke raketvidenskab. 

Dine arbejdsopgaver kan være alt fra at skrive artikler i Word, lave oversigter i Excel og arbejde med online markedsføring mv. Det er en klar fordel, hvis du er hurtig på tasterne og god til at skrive.

Jeg skal nok forklare og sætte din ind i opgaverne - men du skal være åben for at lære nye ting. 

Mine forventninger til dine egenskaber er følgende: 

- Struktureret og arbejdssom

- Overholder aftaler og deadlines

- Ambitiøs og målrettet

Det er i høj grad disse egenskaber der kendetegner mig selv og som jeg derfor gerne ser du besidder. Arbejdsforholdet skal gerne være så godt og "afslappet" at man fx. kan tage en øl sammen! 

Du vil opleve relativt frie ramme, så længe der bliver leveret det forventelige og de ikke misbruges.  

Arbejdet vil i første omgang ske hjemmefra, men kan ende med at ske fra et kontor i København (intet krav). 

Løn/betaling bliver diskuteret individuelt, ud fra dine kompetencer og erfaringer.

Jeg håber at modtage en masse henvendelser - som udgangspunkt er jeg åben for alle der kan identificere sig med ovenstående.

Send mig en Privat Besked, med info om dig selv hvis du er interesseret. Jeg besvarer ALLE henvendelser. 

Mvh Simon

Fra Ringsted
Tilmeldt 22. Oct 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange timer handler det om ugentligt?

Når du siger ung, mener du så under 18?

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin, 

Vi snakker 10-15 timer om ugen, med mulighed for mere på sigt. 

Alderen er ikke så afgørende for mig, men jeg foretrækker personer på 17-27 år - så spændet er stort! 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)