Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan du optimere vores hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere.

Siden januar 2012 har jeg kørt en virksomhed med en kammerat, hvor vi tilbyder tandbehandlinger i Budapest til danskere.
Efter at have læst E-pusher, og nogle andre spændende bøger, erkendte vi så behovet for, at lave en ny hjemmeside.
Vi har nu lavet den nye hjemmeside og står klar til at lancerer den.
Inden vi gør det, vil vi dog meget gerne have input fra nogle andre iværksættere :)

Derfor vil jeg bede dig besvare et eller flere af disse tre spørgsmål:
1. Er der noget på siden, som du synes ikke virker intuitivt?
2. Er der nogle informationer på siden, som du mangler?
3. Er der noget andet, du synes vi bør overveje at justere/optimere?

Vores hjemmeside kan besøges her: www.dentatours.dk


På forhånd tak for hjælpen og god søndag.

Frederik Hejnfelt 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Som udgangspunkt syntes jeg det er en flot side.
Jeg har nogen få punkter jeg syntes i skal kigge lidt på.

1, Menuen ser ud til at falde sammen. Eventuelt sætte en bindestreg eller mere mellemrum i mellem. Det ligner en lang usammenhængen sætning.

2, Overvej at få lavet noget SEO, og få nogen gode placeringer i Google. Der er der mulighed for at hente mange kunder.

Ellers syntes jeg faktisk den ser rigtig god ude.
Dette var lige en hurtig gennemgang (:

Skulle jeg kunne være behjælpelig med andet, så skriv meget gerne til mig! Jeg kan udføre SEO hvis det har interesse!

Mvh
Mads 

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Tak for svaret. Det er helt sikkert nogle punkter, vi vil tage til efterretning :)
Vi kører en SEO kampagne i øjeblikket, men det kan godt være, at jeg tager fat i dig på et tidspunkt alligevel, hvis vi får behov for at få nogle nye øjne på. 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

I er meget velkommen til at hive fat i mig på alle tidspunkter, så skal jeg gøre mit bedste for at hjælpe jer!  

Fra Valby
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser fint ud, og det er da også et fedt koncept i er kommet frem til. 

Jeg er enig med Mads omkring menuen. Men det burde i hurtigt kunne klare i en håndevending. 

Hjemmesiden gør arbejdet for mig. Det virker som noget man godt kunne fristes til at prøve. Nu kan jeg se på jeres facebook-side, som i linker til på hjemmesiden, at i fx har en samarbejdsaftale med den lokale hop-on hop-off sight-seeing bus i Budapest. Hvis i har flere af den slags aftaler foreslår jeg at i laver en underside på www.dentatours.dk som indeholder et lille udsnit af, hvad man kan bruge tiden på i budapest, når man ikke modtager behandlinger. I kan altså OGSÅ tilbyde billig sight-seing. Kan i også tilbyde et billigt måltid? Eller noget i den retning. På den måde kan i vise kunderne at der eksisterer en lang række "følgeprodukter" som kan tilfredsstille kundernes ikke-tandlæge-relaterede-behov. 

Det var bare lige en tanke :)

Held og lykke med projektet.!

Venlige hilsner

Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

"Tilbage" knapper er jeg modstander af. Selvom det er history go=-1 altså tilbage i browserens historie, så ved man ikke, hvor man lander, hvis man trykker, og trykker derfor helst ikke. Og hvis man endelig vil 1 tilbage i history kan man jo bruge browserens egne knapper. Brug hellere pladsen der til noget andet, fx. stjerne-rating af artiklen.

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth Schroeder.

Tak for tilbagemeldingen.

Vi arbejder i øjeblikket med at få gjort hovedbjælken mere overskuelig.

Du har en god pointe omkring vores andre tjenester. Det er ikke sikkert at vi får nok ud af de aftaler vi har. Det er noget vi også lige vil kigge på :)

 

Tilmeldt 22. Mar 14
Indlæg ialt: 23
Fra  Dentatours Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Tak for din feedback. 

Jeg synes det er en spændende idé med rating af vores artikler eller lign. i stedet for tilbageknappen. Det er noget vi vil arbejde mere med :)

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)