Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvmål eller Selvmord? Amino er på vej mod selvdestruktion...

Side 4 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl P:
Jeg har brug for kurser/viden i SEO, Adwords sociale medier for at promovere mit site http://byggevarepriser.com/.

Følger man med i forummet syntes jeg nu du vil kunne finde præcis dette - Der har været tilbud på gode SEO kurser, og for kort tid siden kunne du hente "SEO 2.0 - Mikkel deMib Svendsen" ganske gratis - 1400 siders SEO guld direkte serveret.

Er bestemt også sikker på at RIGTIG mange har sparet mange penge rent tidsmæssigt ved et nemt regnskabs program.

Syntes det virker til at nogle forventer lidt for meget at få serveret alle guld korn direkte til deres mail, kontra at ofre noget tid herinde og udnytte den store viden der nu findes.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra byggevarepriser.com
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Byggevarepriser.com Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja tak jeg har også Googles og andres indlæg, men jeg taler om kurser hvor man er fysisk tilstede.

Povl P

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Povl P:

Ja tak jeg har også Googles og andres indlæg, men jeg taler om kurser hvor man er fysisk tilstede.

Povl P

Og dette har der præcis også været tilbud på i forummet Wink

http://www.amino.dk/forums/t/229403.aspx

Og ofre man tiden kan der nu hentes rigtig meget guld i den gratis bog  fra Mikkel deMib, meget mere kompetent mand finder man næppe. Så syntes nu at langt det meste du søger faktisk findes herinde.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Povl P:
men jeg taler om kurser hvor man er fysisk tilstede

Hvis du gider klikke dig ind her Amino Event

Kan du og andre møde fysiks op, og få masser af kurser indenfor masser af områder.

Men det er sådan, det er altid lettere og brokke sig, end selv at gøre noget ved det Wink

Fra byggevarepriser.com
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 14
Fra  Byggevarepriser.com Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Henrik

Jeg kikker på det.

Der er bare et spørgsmål, at hvis man med sine søgeord ikke formår at komme på side 1, så glem det??. Men vi kan da ikke alle komme på side 1, hvad gør man så?  Google er en pengemaskine, der søger at få folk til at købe deres Adwords, men hvis klikafgiften er større en den reklameindtægt man måtte kunne få på samme klik, hvad nytter det så.

Der kræves af Google tekster ikke syntes kopieret andre steder, det betyder at de ca. 300.000 varenumre jeg har på mit seite alle skal være forskellige fra, det der findes lige her og nu. Det vil sige at google beder os om at skabe kaos, som de så sætter i system, og hvis du kopierer så ryger du i bunden.

Jeg søger på http://byggevarepriser.com/ at sætte kaos i system så man nemt kan finde samme produkt, uden at skulle søge i timevis. Så skal jeg først for at blive set, skabe nye tekster for hvert produkt, det er totalt galimatias. Er der andre muligheder.?

Povl P

De sociale medier virker som et bedre alternativ.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Povl P:
Jeg søger på http://byggevarepriser.com/ at sætte kaos i system så man nemt kan finde samme produkt, uden at skulle søge i timevis. Så skal jeg først for at blive set, skabe nye tekster for hvert produkt, det er totalt galimatias. Er der andre muligheder.?

Eftersom at du trods alt ikke er den eneste med det antal varer, så findes der nok muligheder :-) ....

Har du overhoved prøvet lave en tråd herinde omkring din udfordring ? - Ellers er jeg også sikker på at svaret har kunne findes i nogle af de tilbud der har været herinde som event - Er man ikke SEO haj skal man dog VIRKELIG ofre noget tid, krafter og energi på at læse, teste og blive klogere, her er den tidligere nævnte bog et godt sted at starte nok.

Men prøv at se på nogle af alle de events der er linket til, og ellers overvej at bruge forummet - Der kan hentes rigtig meget hvis man ikke forventer at alt bliver serveret Beer

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Christina - det er dårlig karma! Hvad skrev du?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ender nok med at købe E-conomics til min anden virksomhed. Det at kunne designe sin egen faktura (og derved passe ind i min visuelle identitet osv.) er meget vigtigt for mig. 

Ellers - ud fra det jeg har læst - ville jeg nok have valgt Dinero

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Povl. 

Jeg tager hatten af for dig. Jeg tager hatten af for dit drive og din vilje til ikke at give op. 

Det fortjener også den hjælp og opbakning det kan få. 

Jeg vil gerne tilbyde dig den hjælp du har brug for. Og jeg vil gerne gøre det gratis for dig. - for det fortjener du. 

Jeg er selv ved at opbygge mit eget selskab nu og har selv meget travlt. Så jeg kan ikke garantere svar med det samme og jeg kan ikke garantere dig livslang service. Men du fortjener at blive sat igang. 

Jeg er ved, i øvrigt, at skrive en artikel og har kontaktet STAR med spørgsmål mv. til A-kassesystemet. Jeg vil følge det op med en række blog-indlæg, artikler og video-blogs. Og så vil jeg da gerne have din historie med. 

Jeg har mødt så ufatteligt mange mennesker sidde fast i systemet, med ønske og evne til at starte op selv og gøre sig uafhængige af støtte. Men mange har ikke modet (og selv MOD er nogle gange ikke nok til at komme i gang). Og jeg er så træt af at både rød og blå blok taler og taler om hvor vigtigt iværksætteri er. Og stadig er dagpengeloven opbygget på en sådan måde at den skræmmer i værksættere væk. Det er skræmmende. 

- og lige til de über liberale iværksættere som mener at alle er enhver lykkes smed, så kan I jo bare sætte jer ned og regne på en cost-benefit  analyse af hvad der kan betale sig.

@Povl, add mig på Skype peter_packroff - og så har du en forlænget arm. 

Men det kræver at du har lytte-bøfferne på og med dit åbne sind tager imod alt hvad du får, så jeg ikke taler for døve ører, så snart du føler at det bliver en smule teknisk :0) Og så er det frem med notatbogen, for min tid er kostbar. 

Jeg vil forsøge at afholde nogle kurser selv indenfor SEO i fremtiden. Og alt efter hvad det bliver til vil jeg efterlade en billet til dig.

Jeg vil gerne høre mere om dine ambitioner, dine planer og hvad der har bragt dig her til, hvor du er i dag. 

God weekend


Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Til den som har givet mig en stjerne - kan du forklare mig hvorfor? Blot fordi jeg ender med at E-conomics i stedet? Det er da en helt reel debat og diskussion. Og hvis jeg tager fejl mht. design mulighederne i Dinero, hvorfor pokker skriver du så ikke blot det i stedet?

Hvis jeg anbefalede det ene trykkeri frem for det andet, baseret på reel info, hvorfor skulle jeg så have negativ feedback?

Side 4 ud af 15 (142 indlæg)