Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Fightgear.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fightgear.dk er i luften, og i den forbindelse kunne jeg rigtig godt tænke mig jeres feedback og skarpe øjne :)

Hvad synes i om siden og designet?

Hvad kan gøres bedre / anderledes?

Al konstruktiv kritik og forslag til forbedringer vil jeg blive glad for!

På forhånd tak.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Syntes det er et utrolig flot og professionelt design, som er svært at se sig sur på! 

En skam at designet i ens OPC modul(bruger selv det samme) ikke kan få samme design som resten af siden! 

Du kunne måske tilføje et sted på siden hvilke betalingskort i tager imod, jeg var nød til at smide et produkt i kurven og gå ind og kigge efter det :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rigtig rigtig fin side. Nærmest intet at sætte en finger på visuelt. 
De eneste jeg ser som kan forbedres på den front, er billeder til de produkter hvor det nu mangler, og så synes jeg dine banners skifter en tand for hurtigt.
Dog mangler du at optimere meta-description og meta-keywords på nærmest alle sider. Enten er der slet ingen af delene, ellers er din meta-description alt, alt for lang. Hvis du fik det optimeret ville det helt klar give en masse SEO-værdi, og forbedre den trafik du vil få igennem søgemaskiner.

Håber du kan bruge mine råd.
Anskaf dig eventuelt et tool til din browser, så du lettere kan se hvor din side kan optimeres i forhold til SEO.

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimmi Jensen:

Syntes det er et utrolig flot og professionelt design, som er svært at se sig sur på! 

En skam at designet i ens OPC modul(bruger selv det samme) ikke kan få samme design som resten af siden! 

Du kunne måske tilføje et sted på siden hvilke betalingskort i tager imod, jeg var nød til at smide et produkt i kurven og gå ind og kigge efter det :)

Mange tak :)

OPC / kurven kan godt styles via CSS til at matche resten af designet, det kræver selvfølgelig noget arbejde (eller en håndfuld penge), men det kan lade sig gøre.

På forsiden skulle betalingskort gerne være ude til venstre? Men de skal også være på alle andre sider, hvilket jeg faktisk også troede de var - så tak for det!

ALadegaard:
Rigtig rigtig fin side. Nærmest intet at sætte en finger på visuelt. 
De eneste jeg ser som kan forbedres på den front, er billeder til de produkter hvor det nu mangler, og så synes jeg dine banners skifter en tand for hurtigt.
Dog mangler du at optimere meta-description og meta-keywords på nærmest alle sider. Enten er der slet ingen af delene, ellers er din meta-description alt, alt for lang. Hvis du fik det optimeret ville det helt klar give en masse SEO-værdi, og forbedre den trafik du vil få igennem søgemaskiner.

Håber du kan bruge mine råd.
Anskaf dig eventuelt et tool til din browser, så du lettere kan se hvor din side kan optimeres i forhold til SEO.

Tak for feedback! :)

Ja der mangler lige de sidste billeder, og slider hastigheden vil jeg sætte lidt ned.

Der mangler at laves onpage SEO, det er en af de næste ting der skal gøres. Hvilket tool bruger du til at se hvor der mangler SEO? 

Fra Hundested
Tilmeldt 20. Sep 13
Indlæg ialt: 175
Fra  Minfragt.dk Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Synes den ser go ud, der er masser af udstyr jeg kan bruge til mit Krav Maga, så du har mig som kunde :)

Med venlig hilsen

Carsten Bo Larsen http://wastebutler.dk

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er du interesserede i at forhandle kosttilskud?

Hvis ja, skriv til kontakt@thornutrition.dk 

Mvh

Mark

Thor Nutrition

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har selv benyttet mig af Seoquake, som jeg synes fungerer ganske fint til at give overblik over, hvor og hvordan man kan optimere. Jeg kører bare diagnosis funktionen på hver enkelt underside og optimerer efterfølgende.

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Flot og simpel hjemmeside, jeg kunne sagtens finde på at bestille noget. 

Det eneste jeg undrede mig over var om du havde et CVR nr? Men det er måske bare mig, der godt kan lidt sådanne informationer. :-)

Mvh 

Tilmeldt 7. Apr 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Bo Larsen:

Synes den ser go ud, der er masser af udstyr jeg kan bruge til mit Krav Maga, så du har mig som kunde :)

Det lyder rigtig godt :)

proteinsalg.dk:

Er du interesserede i at forhandle kosttilskud?

Hvis ja, skriv til kontakt@thornutrition.dk 

Mvh

Mark

Thor Nutrition

Jeg har vidersendt det til ham som står for det.

ALadegaard:

Har selv benyttet mig af Seoquake, som jeg synes fungerer ganske fint til at give overblik over, hvor og hvordan man kan optimere. Jeg kører bare diagnosis funktionen på hver enkelt underside og optimerer efterfølgende.

Super, tak for info, det vil jeg kigge nærmere på! :)

CJiv:

Flot og simpel hjemmeside, jeg kunne sagtens finde på at bestille noget. 

Det eneste jeg undrede mig over var om du havde et CVR nr? Men det er måske bare mig, der godt kan lidt sådanne informationer. :-)

Tak for feedback. Ja, der er selvfølgelig CVR nummer, det kommer på snarest. Fightgear.dk er en del af Fightworld.dk som er et kamsportscenter :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)