Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg - ingen ordrer?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.
Jeg har startet en webshop men en ven. Vi har haft nogle få ordre og hjemmesiden er oppe og køre nu. Men det kniber med at få nogle ordrer ind. Idag fx har vi haft 813 visitors på vores hjemmeside og ikke en eneste ordre. Det er naturligvis meget frustrerende. 
Har i nogle forslag til hvad vi kan gøre for at få nogle flere ordrer?

Mvh
Oliver
www.sommerbrillen.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor kommer de mange besøgene fra ? - Samt har i fx set på hvor de hopper fra, hvor lang tid de bruger osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kunne måske overveje en dankort løsning (nets, paymill).

synlige gøre fragten noget mere.

EDIT: overså der stod gratis fragt på banneret

Fra Viborg
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Talentfuld Freelancer Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej!

Et større udvalg af briller ville nok gøre gavn. :)


Mvh Anders

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Med så relativt lille sortiment tror jeg det er rigtig svært at konvertere besøgende, medmindre de er kommet til jeres side via. f.eks. en meget specifik søgning.

Jeg tror I ville kunne øge jeres potentiale betydeligt med flere typer solbriller, da jeg i hvert fald personligt også ville føle at siden/virksomheden virker mere seriøs så.

Jeg er ikke klar over hvor svært/krævende det er at skaffe leverandører (evt. som drop shipping), men i burde nok overveje det.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om der er alt for lidt solbriller der rammer den enkeltes smag - du kan sætte mål op i google analytics og se hvor de springer fra samt se hvor mange undersider de ser og afvisninhsprocent samt hvor længe de er på siden, ud fra det kan du få et billede af hvad du kan gøre anderledes for at få mersalg

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Oliver,

Få nogle flere produkter ind - dette vil helt sikkert øge salget. Derudover så ville jeg i den branche især fokusere på Facebook marketing, så prøv at arbejd med det :-) Derudover - er det 813 unikke besøgende i har haft?

/Jakob

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Produkter + Dankortaftale

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler om at være............. Tryg

Hvem handler jeg med? - Hvem står for reklamationsretten? - Hvilket telefonnummer kan i kontaktes på? (Et der viser firmanavnet... IKKE et privat). - CVR-nummer? - Jeg vil vide, at når brillere går i stykker til August, så er der nogen jeg kan henvende mig til.... Siden (de informationer der er for nuværende) giver indtryk af, at den er væk op 14 dage. - Og der vil jeg ikke handle.

MÅSKE er jeg bare gammeldags.......... - Men noget kunne tyde på, at det er resten af dine potentielle kunder også så!

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Som der er nævnt tidligere, så vil konverteringen formentlig stige markant, hvis i får et bredere udvalg. Lige pt. har i meget få produkter..
Desuden synes jeg i har mange besøgende, det er flot gået .. Fortsæt med det, samt flere produkter, så skal der nok komme flere salg.

Vh
Martin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)