Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Synes du denne side kan forbedres?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er.

Vi er et hold på 3 mand, der har udviklet og launchet dette koncept: Klubhold.dk

Det drejer sig i korte træk om, at man gratis kan oprette sin egen hjemmeside til det hold man nu går på uanset om det er fodbold, håndbold, floorball eller andre. Man kan meget nemt tilknytte stilling, kampprogram, skrive referater, lægge billeder og nyheder op, hver spillers får sin egen personlige Rating, så man kan følge med i statistikkerne over en hel sæson osv.

Vi har launchet for nogle uger siden og har fået en god start. Men vi vil gerne hele tiden forbedre os, og inputs har indtil videre været både vigtige og konstruktive. Derfor vil vi høre om der er noget I kan se, som vi selv er for farvede til at se?


Vi er ved at gennemgå siden for stavefejl, for selvfølgelig skal teksterne stå mindst så skarpe som funktionaliteten er tænkt.

Jeg ser meget frem til at høre hvad I kan komme frem til?

Mvh David

Ps. Alt er gratis og uforpligtende, så I kan roligt afprøve at oprettelse af hjemmeside, I jeres tests, hvis I har lyst. 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Pisse fedt site. Er det tænkt som affiliate, eller hvordan vil i tjene penge på det?

I må i hvert fald have god vind med det - jeg kunne ikke umiddelbart finde noget at sætte en finger på.

/Jakob

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Nåh ja okay, den slags respons er selvfølgelig også meget velkommen! :)

Der er lagt en forretningsplan, som vil blive implementeret i version 2.0. Grundlæggende handler det om forskellige tilkøbsmuligheder, egne reklamer, få sitet over på sit eget domæne og en masse andre fordelagtige features. For nogle vil det være rigtigt interessant, mens det for rigtigt mange er rigeligt med al den værdi de får i denne gratis version.

Den version 1.0 der vises nu med tilhørende features er, og vil altid være, gratis for alle.

Tak for din besked!

Dbh. David

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være smart med et online demosite, så man kunne se hvilket output systemet faktisk kunne lave :-)

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper. Tak for godt input.

Ja, jeg synes du har ret i, at man godt kunne gøre det endnu tydeligere hvilke features der rent faktisk bliver tilbudt og hvordan det fungerer i praksis. Det skal vi have på listen! 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig lækker side!

En detalje med hensyn til stavefejl: Sammensatte ord med tryk på første stavelse skrives som ét ord, og derfor skal nøgle funktioner være nøglefunktioner. Ligesom det hedder klubhold og ikke klub hold eller hjemmeside og ikke hjemme side. Jf. evt. kort gennemgang af reglerne: http://sproget.dk/raad-og-regler/typiske-problemer/et-eller-flere-ord

Spændende projekt og hatten af for både konceptet og designet!

Fra Göteborg
Tilmeldt 25. Sep 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Caroline Kjelsmark Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Held og lykke - det ser fint ud

Du er allerede blevet gjort opmærksom på at du skal skrive ordene sammen; også nøglefunktioner!

Bor i Sverige, her er rigtig mange af børnenes idrætsaktiviteter lagt ind i laget.se - Kender I den side? jeg tror det er det samme koncept I prøver at skabe. Det er her vi får alle informationer, kampplaner, billeder fra kampe. Ligeledes skriver vi her hvis vi ikke kommer til træning ligesom kan melde sig til kamp. Så på en måde er jeg allerede "superbruger" så sig bare til hvis der er en funktion I overvejer, og gerne vil vende med nogen!

God fornøjelse

Caroline

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline. Mange tak for din mail.
Vi skal tage fat i dig, til en evt. fremtidig brugertest :)

Rigtig god dag! 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 171
Fra  dmeGraphic Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias.
Som nævnt er vi ved at gennemgå siden for stave- og slåfejl, for selvfølgelig skal det præsenteres knivskarpt :)
Tak for input! 

Website: www.DavidMetzon.dk

Direkte mail: dme@dmegraphic.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Med erfaring fra den virkelig verden, hvor jeg er holdleder for et fodboldhold, er inden om en skøjteklub og roder lidt med lidt andre sportsgrene, har jeg følgende råd til jer.

Går det nemt, nemt, nemt....

Som frivillig orker man ikke bruge oceaner af tid på at opdaterer, skrive blogs, kampreferater, statistikker osv. osv. det som er omdrejningspunktet er at kunne formidle et budskab så hurtigt ud som muligt og gerne have en kalender som er offentlig tilgængelig.

Alt andet er sjovt de første mdr. men bliver over tid udvandet da man ikke orker at opretholde og bruge alt for meget tid på det.

Et rigtig godt eksempel er fodbolden. DBU har i deres system rigtig mange muligheder som i også har, men disse bliver bare ikke brugt da man ikke orker at bruge tiden på det. De er dumpet i fælde og har lavet systemerne så omstændige at brugerne ikke benytter de muligheder der nu engang er i systemet. Her kunne nævnes mange andre organisationer.

Et sted hvor jeg ville tage fat er en nem billig SMS sender. Alle steder jeg har været, har jeg set mange forskellige kommunikations kanaler ud til brugerne. Inge kan dog slå SMS beskeder.

En anden ting er en kalender som let kan integreres med brugernes nuværende kalender så man kan se hvornår der er træning osv. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)