Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du erfaring med køb hos ZZ-Trading i Tyskland?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan lige hurtigt informere om at jeg også for år tilbage har handlet med ZZ-distribution, men kan ikke genkende ovenstående problemer, vi modtog de bestilte diesel t-shirts som aftalt uden problemer. :)

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej, 

Jamen først og fremmest tak for dit svar - dog lidt underligt man skal vente så længe og så i et offentlig forum før man kan få hul igennem igen.

Skal siges det var min kammerat som dengang havde korrespondancen - Det kan sagtens være du/I havde tilbudt at sende de rigtige briller efterfølgende, men det burde jo ikke være nødvendigt da man gerne skulle have de rigtige varer i første forsøg. Sommeren og solbrille sæsonen er jo kort i DK, så jeg tror det var derfor vi valgte at sige . "fair nok, vi vil bare have vores penge igen". Det fik vi også, men det tog flere måneder og vi måtte sende til jer flere gange og e-mailen korrespondancen var også meget lang.

Angående Poloerne, så var det ikke mit men dit/jeres forslag mht. momsen - men som jeg skriver, så lød det da fint i mine ører, da jeg som sådan var ligeglad med hvilken konto jeg overførte til - vigtigste for mig var bare at jeg fik de varer jeg var blevet lovet via jeres e-mail. Hvis du gerne vil have opfrisket den del af korrespondancen her, så helt ok med mig :

Mig til jer 

Quote :

Thanks - is that including freight?
And i guess euro 20 + VAT, correct?
Unquote.
Jeres svar til mig 
Quote :
Yes 20 euro inkl fragt...
Hvis du handler direkte ved vores leverandør, så kan de fixe det uden VAT. hvordan fatter jeg ik, men den mulighed er der, og prisen er stadig den samme...
Unquote 
Jeg har ingen mail der siger at risikoen er, at i vender mig ryggen når/hvis noget går galt? Det kunne have været fin kundeservice lige at oplyse? 
Angående "aftalen" - Så mener jeg også der står at der naturligvis ikke skete mere.... Endnu engang tomme løfter..... Suk. 
Ville mène man sagten kan lave en kreditnota under "kommerciel beslutning" eller hvad man kan kalde det - Det er som sådan heller ikke essensen, hvad det skal hedde - jeg er ikke revisor, men vil mene at man vil kunne lave en sådan kreditnota med henvisning til mail korrespondancen eller lignende - skal jeg undersøge det?
Jeg beklager, men det er da løgn og latin, at du ikke kender ovenstående ned til hvor jeg skriver at I stoppede med at svare på mails og Skype - Jeg gensender gerne mailkorrespondancen - Eller skal jeg bare smide det herinde?
Skulle jeg skrive eller ringe til jer? Det har jeg da så sandeligt også gjort, men I svare jo ikke på hverken den ene eller anden form for henvendelse og iflg. eget udsagn, som du bekræfter ovenfor, så har I jo ingen skyd i noget af dette..... Hvis du mener den mystiske mand som begyndte at skrive til mig fra en hotmail/gmail adresse, som jeg antager er leverandøren, så har jeg heller ikke nogen yderligere oplysninger på ham.
Først og fremmest vil jeg meget gerne have mine euro 800 - ingen tvivl om det. Dernæst mener jeg hele denne sag er håndteret så skrækkeligt ringe fra jeres side - skyld eller ikke skyld - at det skriger til himlen.... Hvad skulle alle "underskyldningerne" til for, hvis I alligevel er totalt uden skyld? Kunne I ikke bare have skrevet det I første mail? Hvorfor forsøger I i det hele taget at sælge varer som er falske/2-3. sortering - Det havde jo været samme varer om de havde været forbi jer eller ikke?
Med din henvendelse herinde har du dog givet mig nyt håb til at vise at I er et seriøst foretagende og at I også ønsker sagen lukket. Jeg håber I vil overføre mine euro 800, og så selv finde en løsning med jeres leverandør - I må jo kende ham noget bedre en mig, og kan sikkert bare modregne på en eller anden måde (skal ikke blande mig i hvordan I vil ordne det jer imellem).
Ser frem til at høre - her som på mail, og igen - skulle du mangle noget af mail korrespondancen, så sig bare til, så kan jeg gensende eller poste her.
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFJ80:

Jamen først og fremmest tak for dit svar - dog lidt underligt man skal vente så længe og så i et offentlig forum før man kan få hul igennem igen.

Hvornår har du sendt en mail, efter at du skrev, at I selv havde fundet en løsning? Mit gæt er aldrig...

SFJ80:

Skal siges det var min kammerat som dengang havde korrespondancen - Det kan sagtens være du/I havde tilbudt at sende de rigtige briller efterfølgende, men det burde jo ikke være nødvendigt da man gerne skulle have de rigtige varer i første forsøg. Sommeren og solbrille sæsonen er jo kort i DK, så jeg tror det var derfor vi valgte at sige . "fair nok, vi vil bare have vores penge igen". Det fik vi også, men det tog flere måneder og vi måtte sende til jer flere gange og e-mailen korrespondancen var også meget lang.

Jeg beklager da, at vi ik er ligeså perfekte som dig. Der var 12 stk solbriller, som var forkert, og I kunne have haft de rigtige modeller 1-2 dage senere. Men det ville I ik, fordi nu var der leveret nogle forkerte modeller, og så var alt bare elendighed. Det skal dertil siges, at solbrillerne lå i den rigtige papkasse fra Barito, blot at det var de forkerte styles. Dumt af os ik at tjekke det...

Dernæst glemmer du at fortælle, at din kammerat blev ved med at sende reg og konto nummer, selvom man ik kan overføre til disse fra Tyskland. Så ja det tog tid den gang med at få sagen løst.

Jeg husker godt den pakkefejl, for aldrig i mit liv har jeg oplevet mere nedladende personer, som var umulige at føre en samtale med. Og efter der, blev hele vores måde at pakke varer på ændret. Så lidt positivt var der da...

SFJ80:

Jeg har ingen mail der siger at risikoen er, at i vender mig ryggen når/hvis noget går galt? Det kunne have været fin kundeservice lige at oplyse? 

Vendte dig ryggen? Kalder du alle de mails, som blev sendt, for at vende nogen ryggen?

Du glemmer vist lige, hvordan din egen opførsel var. Du svinede os til gang på gang, selvom du vidste, at vi hverken havde set de poloer, som du fik leveret. Hvor mange gange, måtte jeg bede dig om at skrive pænt, hvis der skulle være en dialog? 10 gange?

Du skrev selv til sidst, at I endelig havde fundet en løsning, og siden der, har vi intet hørt. Hverken på mail eller tlf. Og iøvrigt har du aldrig ringet til os, det har du selv indrømmet på Skype... 

SFJ80:

Hvorfor forsøger I i det hele taget at sælge varer som er falske/2-3. sortering - Det havde jo været samme varer om de havde været forbi jer eller ikke?

Uden at det her skal lyde som nogen anklage imod dig, så er du den eneste, som havde problemer. Jeg har aldrig set dine varer, da de røg direkte retur, men dem vi selv har haft på lager, de har ik fejlet noget... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej igen, 

stop stop stop nu lige dig selv to sekunder...Du lyder presset!

Glem solbrillerne. Det var uheldigt og flere år siden. Jeg havde/har ikke korrespondancen, så selvfølgelig lader jeg tvivlen komme dig til gode på denne - som jeg skriver fik vi jo også vores penge - det tog bare sin tid.

Hvorfor skulle jeg skrive til dig at vi havde fundet en løsning - Hvis vi havde fundet en løsning som fungere, så havde jeg jo ikke brug for at forstyrre jer... I har jo meldt jer ud flere gange. Men please, læs lige hvad jeg skriver igen - Vi har ikke fundet en løsning, for den er ikke blevet overholdt! Men eftersom jeg stoppede med at høre fra jer på mail og Skype inden jeg blev kontaktede af jeres leverandør, så gik jeg egentlig ikke udfra der var meget mening i at forsøge igen - jeg har måske taget fejl?

Jamen, hvad er der kommet ud af alle de mails? Det er jo bare "i mine kunde ører" snak og historier hvor de så kommer fra..... Vi står jo stadig her snart et år efter, og intet er sket. Kan du slet ikke forstå frustrationen fra min side?

Angående at svine til, så tog jeg lige friheden til at læse hele korrespondancen igennem igen - Dog kun den del fra da jeg gerne ville sende retur. Der bliver skrevet pænt og høfligt frem og tilbage i 15 mails - Mail 16 skærper jeg sproget en smule (uden at svine jer), da jeg synes det løber lidt løbsk allerede der med underlige forklaringer. Du giver mig ret i at situationen er irriterende for alle parter osv. osv. og vi forsætter... Mest med at jeg skriver jeg ikke har modtaget pengene og du skriver du vil rykker og de lover og lover. Mail 22 laver jeg et oprids af sagen, lidt som i dette indlæg for at manifestere at jeg ikke er idiot - Der er ikke den store respons og pengene kommer stadig ikke jeg rykker og korrekt "hæver stemmen" på mailen - mail 27 skriver du hvorfor jeg er nedladende og sviner jer til, fordi jeg i mailen forinden havde spurgt om det hele var en stor løgn, da jeg nu i en måned har fået at vide at der bliver overført idag, der bliver overført imorgen osv. osv. Mener ikke just det er at være nedladende og svine til - Jeg er enig i at tonen til tider har været skarp fra min side, men ikke nedladende eller dissideret tilsvinende - Jeg var vist bare en desparat mand der gerne ville have sine penge retur for en vare som ikke var den jeg var blevet lovet. Derudover er den 44 mail lange korrespondance ganske tilforladelig og du er stort set også enig hele vejen igennem i at det er noget rod, tidskrævende osv. for alle parter - Det løser bare ikke problemet. Jeg har stadig ikke fået mine euro 800.

Så svar til spørgsmålet med at svine til må være 1 gang - Men igen, vi har forskelligt syn på mange ting. 

Skal jeg ringe til jer - får jeg så mine euro 800? Bare sig til I ved det, jeg gør ikke... Jeg er kunden som pt. føler mig en smule ude i kulden?

Ægte eller ej, I kunne vel selv se på de billeder jeg sendte, at der var noget galt med både gravering af Hugo Boss og de mange fejl der var på kraverne - samtidig med at der manglede den lille orange gummi "dut" nede på høje side (mener jeg) som viser det er fra deres orange collection?

Du kommer let om ved væsenlige ting, men fair nok... Jeg ønsker bare det her lukket. 

Du kan også bare sige til, hvis du vil have hele korrespondancen herind, så folk kan se, at alt hvad den skide kunde her skriver bare er løgn og latin?

Som nævnt mange gange - at de end of the day, så står vi stadig her, og jeg mangler mine euro 800? Vil du finde en løsning? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFJ80:
stop stop stop nu lige dig selv to sekunder..

Jeg tror vi alle har forstået at du har haft en dårlig oplevelse. Hvorfor tager du ikke den med Morten direkte i stedet for at ødelægge tråden med mudderkast?

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Henrik, 

det mener jeg at har spurgt Morten om tidligere i denne tråd, men uden held på svar. Jeg besvare jo bare hans spørgsmål og ønsker egentlig ikke nogen form for mudderkast - blot mine penge. Og ja, jeg vil meget gerne tage den på privat mail. Men jeg svare selvfølgelig på det der er adresseret til mig. Men jeg er jo den eneste der har haft en dårlig oplevelse, så det er da bare om at gå til den for trådstarter.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

SFJ80:

stop stop stop nu lige dig selv to sekunder...Du lyder presset!

Nu kan du selv selv læse, hva der menes med en nedladende tone...

SFJ80:

Glem solbrillerne. Det var uheldigt og flere år siden. Jeg havde/har ikke korrespondancen, så selvfølgelig lader jeg tvivlen komme dig til gode på denne - som jeg skriver fik vi jo også vores penge - det tog bare sin tid.

Du synes altså ik, at du skulle tjekke tingene inden du påstår alt muligt...

SFJ80:

Hvorfor skulle jeg skrive til dig at vi havde fundet en løsning - Hvis vi havde fundet en løsning som fungere, så havde jeg jo ikke brug for at forstyrre jer... I har jo meldt jer ud flere gange. Men please, læs lige hvad jeg skriver igen - Vi har ikke fundet en løsning, for den er ikke blevet overholdt! 

Når du nu tjekker mails/Skype, så kunne du vel også lige tjekke, hvorfor du skrev det... Jeg kan nemlig ik svare dig.

Og nej du har intet hørt, for du bad sjovt nok om at blive afmeldt nyhedbreve mm. Så når du skriver, at I har fundet en løsning, og samtidig ønsker at blive afmeldt, hvordan skulle vi så lovligt kunne kontakte dig?

SFJ80:

Jamen, hvad er der kommet ud af alle de mails? Det er jo bare "i mine kunde ører" snak og historier hvor de så kommer fra..... Vi står jo stadig her snart et år efter, og intet er sket. Kan du slet ikke forstå frustrationen fra min side?

Jeg forstår sagtens din frustration, men så prøv at sætte dig i mine sko. Hvordan vil du have, at vi skal gøre noget, når du skriver i har fundet en løsning... Jeg aner ik, hva I har aftalt, eller det ved jeg så godt nu...

For svaret på problemet ligger vist i din måde at skrive til folk på... At kalde nogen svindler, løgner, tyv mm, det er næppe smart, hvis man vil have dem til at overholde en aftale. Jeg kender kun jeres "aftale/historien" fra modpartens side, men jeg kunne vel spørge dig om, du selv ville samarbejde med en, som kalder dig de ting, som du har kaldt modparten? 

Jeg gider iøvrigt ik kommenterer på resten, for du forstår tydeligvis ikke, at når man i en mail skriver, at man stoler på det du siger, at man så også gør det. Og når du bringer brudstykker af noget, hvor du undlader svar, der blot bekræfter, at vi hele tiden har givet dig ret, så virker det endnu mere underligt i mine øjne, at du nu prøver at få det til at se ud som om, at du aldrig har fået svar, eller at du aldrig har fået ret... 

SFJ80:

Som nævnt mange gange - at de end of the day, så står vi stadig her, og jeg mangler mine euro 800? Vil du finde en løsning? 

Jeg har aftalt med modparten, at jeg personligt dækker halvdelen, og så må du selv overbevise dem om, at dine grimme gloser var en fejl. Og selv aftale resten med dem... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 04:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du mener det er nedladende - jamen så kan jeg da også sagtens finde masser eksempler i det du skriver til mig - her og på mail.

Angående solbrillerne - jeg har aldrig påstået andet end at der var fejl i de fremsendte antal + modeller og det tog lang tid at få pengene retur. Og hvad din anklage går på om at tjekke tingene først, så har jeg sagt at jeg vil lade tvivlen komme dig til gode ikke andet. Er sikkert på at hvis jeg kunne fremskaffe korrespondancen fra den gang, så har min kammerat heller ikke sendt dig reg + konto nummer flere måneder i træk, hvis I har bedt om andre oplysninger.

Jeg forstår slet ikke den del du skriver der? Jeg kan ikke se at jeg nogen steder har skrevet at der var fundet en løsning og at jeg har fået mine penge????

Efter over 100 mails mellem dig og din leverandør, kan du da ikke forstå at man som kunde bliver en smule irriteret over der ikke sker andet end flere og flere "historier"? Og ja, jeg har da skrevet mails til både dig og leverandøren - efter utrolig tålmodighed - om det hele bare er løgn og latin? Og jeg føler mig faktisk i min gode ret til det, efter så lang tid uden fremskridt. Jeg betvivler ikke at du har haft megen kontakt med leverandøren inden jeg selv fik det - og det forventede jeg da også - men igen at the end of the day, så kom du/vi jo ingen vegne? Jeg var da aldrig blevet sur, hvis vi havde ordnet det på 10-15 mails... Men det er jo langt fra tilfældet.

Som sagt der har aldrig været fundet en holdbar løsning - Han har lovet det ene og andet, som han har gjort overfor dig, men intet sket. Leverandøren vill overføre pengene 10-12 fra den 21.01.2014 - jeg gav ham til den 10.02.2014, så han kunne overholde det.... Men nej.

Men nu kan jeg forstå at han fortæller dig, at han ikke mener han skal betale fordi jeg skrev til ham efter ovenstående ikke var overholdt, at jeg havde spurgt om det hele bare var en stor løgn (og inden jeg spurgte om det hele var en stor løgn skrev jeg pænt flere gange at jeg ikke havde modtaget pengene, men intet svar)? 

Det du skriver med brudstykker osv. er noget værre fis... 

Lyder godt med de euro 400 - overføre du til min konto eller hvordan skal det ordnes - du kan bare sende mig en mail - tak.

Jeg lukker den herinde - jeg svarede blot på et indlæg om erfaringer med ZZ distribution. 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SFJ80:
Jeg lukker den herinde
Super. For du virker virkelig som en der ikke en gang accepterer et "det beklager vi" - "det løser vi" "vi vil gøre det bedste vi kan for dig" -

Epilog: Desværre findes der ganske ganske få af den slags kunder - der ikke kan forstå at der i den anden ende af en online shop "kun" er ganske almindelige men meget dedikerede mennesker der KAN lave en fejl men til gengæld i langt langt langt de fleste tilfælde kun vil deres kunder det bedste. Og er med på en løsning til kundens bedste.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Per, 

tak for dit indlæg.

Jeg har som sådan "accepteret" nederlaget for længe siden grundet det jeg har forklaret ovenstående - Jeg kom blot med mine erfaringer med ZZ og anede ikke de/han var aktiv herinde. 

Tak for de belærende ord - vil dog mene jeg er godt inde i stoffet omkring kundeservice, da jeg til dagligt har ansvaret i en større virksomhed, for blandt andet den del. 

Jeg er helt med på at der er blevet gjort en indsats for at hjælpe - Men det har ikke ændret på sagens kerne - jeg mangler euro 800. Vil mene det er de færreste mennesker som køber en vare, som ved ankomst viser sig at være forkert/defekt - man returnere og sender varerne retur og siger - byt the way, de penge jeg betalte for varerne - bare behold dem?

Hvis du betalte forud for en båd i udlandet og den aldrig kom - var det så bare iorden? Ville du bare acceptere et "det beklager vi"?

Der er jo intet der er løst her - desværre.

Beklager, men jeg synes ikke mine synspunkter er urimelige.

Husk vi taler over 100 mails frem og tilbage.....

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)