Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminobrugere!

Jeg vil gerne have lidt feedback på min taske webshop http://touchoftuscany.dk/

Håber, der er nogle af jer, der har tid og lyst til at komme med lidt feedback:-)

Jeg har desuden brug for en, der kan hjælpe mig med et par småting på siden(facebook like box, Google analytics(sporing), da jeg bare ikke kan finde ud af, hvordan/hvor jeg skal sætte det ind. Er der mon nogen, der kender en, som kunne hjælpe mig?

Mvh  vj

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side. Jeg synes dog jeres priser virker lidt underlige (og utroværdige). I stedet for at tage 1363kr for en taske, så ville jeg nok tage 1350kr i stedet - det andet virker simpelthen underligt. Med hensyn til Like Box kan du hente koden her og derefter indsætte på dit site, der hvor du nå vil have det :-)

God vind med shoppen!

Mvh,
/Jakob 

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal have taget nogle bedre billeder af dine varer. Den sorte attachemappe kan man nærmest ikke se fordi billedet er så sløret og kontrastløst. 

Og så ville jeg nok vælge nogle andre billeder i karrusellen på forsiden - når det første jeg ser på din shop er et billede af citroner, så tænker jeg ikke tasker, men derimod madvarer. :-)

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

jeg synes faktisk det er fint med de billeder i sliden.

synes også det vil være bedre med priserne hvis de ændres til feks 1349.

Ellers en fin og overskuelig side:)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Herunder har jeg samlet lidt feedback, på din webshop: 

1) Hvorfor er shoppen ikke full-width? Hvis det var mig, havde jeg valgt at gøre shoppen full-width. 

2) Dertil ville jeg også have valgt, at gøre slideren mere "fri" - Lige nu er slideren indrammet i en kasse, som er rundt om slideren. Den vil jeg have valgt at fjerne. 

3) Du skal få lavet dine produktbilleder i samme størrelse på forsiden, det vil se meget bedre ud. Lige nu er de i forskellige størrelser, som ser lidt tåbeligt ud. 

4) Hvis man ruller lidt ned på forsiden, har du et rundt (+) ikon, hvad laver det der? Jeg kan ikke helt se meningen med det? 

5) Ang. din mail, vil jeg anbefale dig at få lavet en mail som hedder noget i retningen af info@ditdomæne.dk etc. i stedet for en hotmail, det virker mere professionelt. 

6) På dine produktsider, er dine produktbilleder "indrammet" i en hvid kasse. Den skal du enten have fjernet, ellers kan du gøre dine produktbilleder større - Det vil se meget bedre ud. 

7) Når man er inde på et produkt, ser din sidebar skidt ud. Den skal du lige have kigget på. 

8) Som én anden nævner, ser dine priser ikke så troværdige ud. 

Held og lykke med shoppen!

Fra Rødovre
Tilmeldt 6. May 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Tømreriet Ulriksen & Thomsen Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

fik lavet en slå fejl - ignorer venligst mit indlæg

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 174
Fra  Excolo Solutions Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

michael :
fik lavet en slå fejl - ignorer venligst mit indlæg

Hvis du vælger knappen "Mere" ved dit indlæg, kommer en dropdown frem, hvor du kan vælge at gå ind og rette dit indlæg for småfejl. :-)

Nikolaj Dam Larsen, selvstændig med Excolo Solutions
Professionel .NET web udvikling og konsultation. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en fin og simpel side...

2 ting...

1 - synes der mangler et favicon.

2 - Hvorfor ligger shoppen på et sub-domæne kaldet shop? Hvorfor ikke ligge det direkte i roden så du får linkjuice når du linker direkte til domænet?

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

jkrogh:
Jeg vil gerne have lidt feedback på min taske webshop

Du skal have en til at gå den efter for stavefejl. Her er et udsnit =

Det rustikke look ses ved den manglende sygning ved åbningningen, Samt lukke mekanismen, der består af en læderem med en messingspænde, der trækkes igennem en strop. Den kan så lukkes yderligere med en evt. knude.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 24. Apr 10
Indlæg ialt: 82
Fra  CEPTIV APS Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa jkrogh : ) - Jeg har lige nogle hurtig forslag jeg håber du kan bruge til noget/ overveje... 

Har brugt lidt snipping tool - Håber det ok!

 

Det er en god idé at sørger for at have en standard billedstørrelse af produkterne, så alle dine thumbnails er af ens størrelse. En lille men vigtig detalje.

Dette er dine thumbnails(billedr) på forsiden:


Opstillingen fremstår sjusket når billederne ikke af ens størrelse.

 

 

GODE BILLEDER = MERE SALG.
Produktbillederne er slørret og det giver et dårligt indtryk.



Det skuffer lidt at billedet er af ring kvalitet og man forventer et forstørret billedet med mulighed for at snuse lidt til detaljerne.

De besøgende har kun billeder at vurdere produktet ud fra – Vil det ikke betale sig at investere mere tid i, at lave nogen ordenligt billeder af produktet?  


Produktillustrationer og baggrund
Jeg finder det vigtigt at man fremviser alle produkterne med samme baggrund. Billeder af forskellig størrelser og med forskellige baggrund synes jeg ser for rodet ud.
Det vil være en idé at tage alle billeder samme sted – Eller sende alle billederne til en ”fritlægningsleverandør” som de her:
http://www.fritlaegning.dk/priser
Min holdning er at det helt sikkert kan betale sig at gør ekstra ud af illustrationerne.
Dette kan du overveje – er ikke sikker på at de fleste ser sådan på det.

 

 

Udnyt slideren fornuftigt og salg mere.

Slideren får rigtig meget fokus af de besøgende – hvorfor ikke udnytte dette fornuftigt?
Du kan gør brug af slideren til at komme ud med et klart budskab, et godt tilbud eller andet relevant – det er bare ikke en særlig god idé, at have en slider med ligegyldigt indhold – Så er det bedre at du fjerner den helt – Den forvirre mere end hvad den gavner.


Her er et hurtigt eksempel på hvad jeg mener med at udnytte slideren til noget relevant. Jeg er sikker på at det får jer til at fremstår mere professionelt og troværdigt fremfor at fremvise ligegyldige citroner.
 

 

 

Flere forslag til forsiden.



Jeg ville overveje at flytte ”Velkommen til” til en separat ”Om Os” side og udnytte dette plads til flere gode budsker som ”Gratis fragt”.

 

 


Det er ikke lige perfekt opstillet men min pointe er, at det vil være en god idé at udnytte forsiden til at give et godt førstehåndsindtryk der er mere værd en ”Velkommen til vores side” – Eksempelvis vil det give flere point at i viser alle jeres tilfredse kunder – at i levere gratis fragt – At i er nemme at komme i kontakt med. Osv..
Det er bare en tanke..

 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)