Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

System til styring af freelancekonsulenter

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen der kender et godt og billigt system som min lille freelance biks kunne bruge til at styre vores (ca. 25) freelance konsulenter?

Jeg har følgende minikravspec:

Grundkrav:

 

Man skal kunne fremsøge ass. konsulenter på:

Specifikke søgeord i deres CV.

På de kompetencer og industrier vi har oprettet dem under.

Ledig / ikke ledig.

Allerede i opgave for os / ikke i opgave for os.

På deres navne og kontaktoplysninger.

 

Derefter skal man kunne åbne deres profil og CV op for at læse.

Og man skal kunne tilknytte dem en mailingliste.

 

Man skal kunne oprette og udsende:

Nyhedsbreve.

Opgavebeskrivelser.

Mødeindkaldelser.

….. inkl. responsknapper (jeg er interesseret i opgaven, jeg anbefaler fra mit netværk til opgaven, jeg kommer til mødet, osv.) og kunne vedhæfte filer ex. opgavebeskrivelser.

 

Det udvidet system:

 

Mailkorrespondance:

Al mailkorrespondance med de ass. konsulenter skal foregå via systemet, som automatisk bliver logget og gemt, så man kan se historikken.

 

Oprettelse af aktiviteter:

Freelance-ansatte skal kunne oprette, flytte og afslutte aktiviteter med ass. konsulenter, som bliver gemt i kalenderen.

Det kan være aktiviteter ifbm. rekruttering:

Det kan være aktiviteter ifbm. kundeopgaver:

Det kan være ifbm. at den ass. konsulent er kommet på opgave hos os:

Onboarding – Leder skal have møde med ass. konsulent X.

Statusmøde – Leder skal møde ass. konsulent X hos kunde Y og følge op på opgavestatus.

Off boarding – Leder skal møde ass. Konsulent X ved opgavestop.

Hvis man så kunne tilknytte forskellige dokumenter, som relaterer sig til den specifikke aktivitet, ville det være super. Ex. en tjekliste man skal igennem ved et statusmøde.

Dem med adgang til systemet skal kunne se de andres aktiviteter – så de ved, hvad der sker på den enkelte ass. konsulent og opgave.

 

Oprettelse af kundeopgaver:

Vi skal kunne oprette og afslutte kundeopgaver, og tilknytte ass. konsulenter til opgaverne.

De ass. konsulenter skal kunne tildeles en status. – Ex. relevant, ikke relevant, skal præsenteres for kunden, hyret, afslag, osv.

 

Oprettelse af anbefalinger:

På både opgaven og på den ass. konsulent skal vi kunne oprette, hvem der anbefaler hvem til hvad.

 

Oprettelse af ass. konsulenter:

Vi skal kunne tracke, hvordan kandidaterne er kommet ind i vores database – anbefalet af ass. konsulent X, fastansat Y, fundet via LinkedIN-screening, har selv henvendt sig, søgt via stillingsopslag på side zzz.

Så vi ved det, når vi er i kontakt med den ass. konsulent - men også for statistikkens skyld. – Fedt hvis vi kan tjekke statistik / lister ud i Excel på alt muligt.

 

Oprettelse af arrangementer:

Vi skal kunne oprette arrangementer, hvor vi både kan gå ind på arrangementet og se, hvilke kandidater der har tilmeldt sig og gå ind på den specifikke kandidat og se, hvilke arrangementer den har tilmeldt sig og historisk har deltaget i.

 

De ass. konsulenters adgang:

Systemet skal også give adgang til de associeret konsulenter i forhold til at kunne oprette sig, slette sig, notere sig ledig / optaget, opdatere sit CV, klikke deltager på arrangementer og på ledige opgaver.

 

Grundkernen i systemet:

Hele systemet skal være interaktivt forbundet.

Så hvis jeg laver en søgning ud fra nogle kriterier, så får jeg en liste over ass. konsulenter, hvor jeg kan gå ind på den enkelte ass. konsulent. Hvis jeg vil sætte den på en maillingliste så vælger jeg maillinglisten og hvis den ikke findes allerede, så opretter jeg den og tilknytter konsulenten den og så kan jeg gå tilbage til den næste ass. konsulent på listen….

Hvis jeg vil se, hvor mange og hvem jeg har haft til 1. samtale på en specifik opgave, skal jeg kunne finde dem frem.

Hvis det på konsulent X er logget, at han er anbefalet af konsulent Y, skal jeg kunne trykke på konsulent Y inde på ass. konsulent X og komme videre dertil.

 

Topsystemet:

Det rigtige gode system tilgodeser også kursusafdelingen. Så kan de oprette de associeret konsulenter der og booke dem til undervisning.

mvh

farmand45

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Farman45

Læste lige dit inlæg med interesse. 

Måske, måske ikke jeg kan løse en væsentlig del af opgaverne.

Jeg kan byde ind med 360 Business Tool CRM system, måske det kunne have interesse. 

Se funktionaliteter via. https://www.360businesstool.com/priser/

Sig endelig til hvis du vil have en demo af systemet. 

Hilsen

Lars Ryberg

360 Business Tool

Tlf: 21245596

Lars Ryberg

Med www.videotool.dk Cloud sikrer vi dig at dit videoindhold kommer ud til dit publikum med succes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)