Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontantkvitteringer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg står i et lille dilemma. 

Jeg er ansat som debitoransvarlig/bogholder i et nyopstartet virksomhed og jeg er selv helt ny i denne verden.

Jeg har søgt på livet løs de seneste dage for at finde et system, hvor jeg kan udskrive kontantkvitteringer, når kunderne betaler kontant i vores butik. 

Sagen er den, at vi er en virksomhed som leverer TV og bredbånd til antenneforeninger. De fleste betaler hvert kvartal deres faktura via automatisk kortbetaling, betalingsservice eller via netbank. Men vi må ej glemme, at der stadig findes borgere, som vil betale kontant og da vi i forvejen har en butik liggende midt i den by, hvor vi leverer TV og bredbånd, så det er nærliggende, at disse kunder kommer op til os for at betale. 

I en kort periode brugte vi kvitteringsblokke, men det er ikke holdbart i længden og jeg ønsker egentlig, at jeg kan afstemme vores kasse hver aften. 

Jeg har været i kontakt med bl.a. Lomax omkring indkøb af et helt almindeligt kasseapparat - men ingen af deres kan leve op til mine ønsker, da det er et MUST, at jeg på kvitteringen kan taste et kundenr. 

Jeg ville høre om nogen af jer kender et onlinesystem eller en type kasseapparater - eller bare har en god ide til hvordan jeg kan gøre dette bedst muligt?

Jeg takker på forhånd. 

Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Det kan vi sagtens hjælpe jer med. Jeg kan ikke læse af hvad du skriver om jeres kunder bestiller/køber produkterne i jeres butik, eller om de blot betaler for produktet. Under alle omstændigheder kan man i vores system styre begge dele.

Du kan se mere på: http://bizsys.dk/kassesystem/kassesystem-med-egen-pc/

Tag gerne fat i mig på sme@bizsys.dk eller ring på 82304440, og så kan vi tage en snak om jeres behov.

/Søren, Bizsys

www.bizsys.dk - økonomisystemer, kassesystemer, indløsningsaftale, BRIK systemer

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

CecilieJacobsen:
Jeg er ansat som debitoransvarlig/bogholder i et nyopstartet virksomhed og jeg er selv helt ny i denne verden.

Hvad har du fået til rådighed af regnskabsprogram til at styre det? Det kan gøre valget om hvad du kan lettere - så mange kunder kommer vel heller ikke og betaler "kontant" men betaler måske også med kreditkort hvis det er muligt?

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren. 

Tusind tak for dit svar. 

Du vil helt sikkert høre fra mig i løbet af i dag. 

Tilmeldt 21. Nov 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har vores kunde registeret i et system, der hedder Panther Applications. Når vi registrerer indbetalinger og på kunderne, så bliver de overflyttet til Economic, hvor jeg har resten af vores regnskab :)

Vi har et selvbetjeningssystem, som arbejder sammen med både Panther og Economic, som vi bruger, når kunderne vil betale med kort - så det er udelukkende til kontant betalinger. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Udsender i ikke faktura/betalingsopkrævning på månedsbasis?
I givet fald er det vel ikke så meget en faktura/kvittering, men snarere end betalingsbekræftelse/betalingskvittering, som i skal kunne lave på baggrund af den tidl. opkrævning ?

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)