Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit website/webshop: wespeakposters.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Aminoer.

Har rettet nogle af ''fejlene'' fra tidligere opslag.

Hvad syntes i om synet? - http://wespeakposters.dk :-)

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg kender ikke noget til fejlene og har ingen kommentarer til websitets design og funktioner. Men jeg forstår ikke, at du/I ikke har en "skab-din-egen-plakat"-funktion, hvor man for xxx kroner kan designe sin egen plakat hos jer, få den tilsendt og få den listet blandt de andre på siden så snart den er bestilt og betalt (jeg har set, at man kan bestille sin egen, men det er ikke det samme). Jeg forstår heller ikke, at der ikke er knapper til deling på sociale medier ved plakaterne, da motivational posters må være et meget delevenligt produkt, som åbner for en god del gratis viral markedsføring for dig/jer.

Held og lykke med det
Tobias

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias!

Tak for dit svar - Mulighed for deling af produkter på de sociale medier er nu aktuelt! 

Igen - Tak!

Mvh

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er hurtig Stick out tongue

Har testet og har følgende kommentarer:
- Der er "synes godt om", men ikke "del"
- Counteren vises kun halvt her (IE11), så man kan ikke se, hvor mange der "synes godt om" plakaten

Fra Viborg
Tilmeldt 7. May 14
Indlæg ialt: 21
Fra  Talentfuld Freelancer Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!  :)

Counteren vises også kun halvt i Firefox! ;)

Ellers..nem og overskuelig side. Hvis det var mig ville jeg lave top billedet lidt mindre og trykke det hele lidt mere sammen i toppen. (skal scrolle for at se dine første produkter)

Med venlig hilsen
Anders

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)