Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify til opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! 

Dette er mit første oplæg på Amino og jeg håber at jeg kan få nogle gode råd. Jeg kunne godt tænke mig at høre nogle meninger om Shopify, da jeg skal igang med at starte en lille webshop op, som skal sælge tøj til et niche marked. Det kommer hovedsagelig til at være tøj og accessories til kvinder og regner med at have 25-50 produkter på webshoppen. Her er nogen overvejelser/spørgsmål jeg har:

- Er Shopify en god platform at starte på? Jeg har læst en masse godt og dårligt om det, men de fleste indlæg er fra 2012-2013 og tænker at nogle ting kan have ændret sig siden.  

- Har Shopify fået 3D secure til deres betaling? og hvis de ikke har, vil det være et stort problem da jeg kun regner med at sælge i DK? 

- Kan man bruge Shopify, hvis man ikke har den store erfaring i webdesign osv.? 

- Jeg har nemlig overvejet Shoporama, men synes at deres omkostning på 1000 kroner i måned er relativ dyr i forhold til Shopify. Især da jeg gerne vil starte stille og roligt ud. 

- Er der andre ting som er værd at vide mht. Shopify? 

- Er der nogen som har stødt ind på problemer ved at have Shopify? 

Jeg håber, at I kan give mig nogen gode råd og som sagt, så vil jeg gerne starte stille og roligt op. Så det er derfor jeg gerne vil vælge den lidt nemmere løsning end at få en webdesigner til at lave en hjemmeside, da det er lidt dyrere i opstart. 

Med Venlig Hilsen

Kimmi  

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Jeg bruger shopify på www.protectiongroup.dk
- jeg er ikke den store haj til hjemmesider, så jeg valgte det pågrund af det er nemt at bruge. Desuden er det også forholdsvis nemt at installere et template og skifte farver og indsætte logoer, så man kan tilpasse sin shop. Der findes også en shopify guide, som kan hjælpe rigtig meget mht. Koder og ændring af tema.

Hilsen Jonas

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas, tak for dit svar!
Hvad har du gjort mht. betalingsmetode? Samt har du oplevet nogen komplikationer?

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har Epay som betalingsløsning. Det tog ikke mere end 5-10 minutter at få lavet. Ellers kan de altid guide dig hos epay :)

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg lige prøve at rode lidt med så :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Olesen:

Jeg har Epay som betalingsløsning. Det tog ikke mere end 5-10 minutter at få lavet. Ellers kan de altid guide dig hos epay :)

Hvem bruger du som indløser? 

Med hensyn til det første spørgsmål, så ja, Shopify er et rigtig godt system at starte med, hvis man skal åbne en niche webshop. Designmæssigt, kan du jo købe et lækkert tema - det er ikke vildt svært at sætte op :-)

God vind med projektet!

Dbh,
/Jakob 

Fra Randers
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 137
Fra  Protection Group Danmark Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Valitor :)

Stiksikre veste, skudsikre veste mm. Se protectiongroup.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)