Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt site til bedømmelse af netbutikker…

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 64
Fra  Blandet-landhandel.dk Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg GLÆDER mig til jeres site bliver virksomt - har LÆNGE savnet so ein ding. Har lige oprettet vores site derinde - helt helt problemfrit.

 Har I mulighed for at fjerne feed back vedr. en virksomhed, hvis der er tale om "snyd", altså hvis fx. en konkurrent giver dårlig feed back for at fremhæve sig selv?? Der er alle mulige tossede mennesker derude, jo.....

 

Generelt synes jeg sitet ser fint ud - er godt klar over der formentlig kommer reklamer etc. på. Det vil "pynte". Jeres oversigt er lidt uoverskuelg...kan man ikke dele den op i færre hovedkategorier, og derefter liste alle de kategorier I har oprettet?? Fx. Dyr, Biler, Mænd, Kvinder, Bolig etc.etc. Jeg kan ikke gennemskue hvor mange I så ender med at have, men prøv at koge det ned til lit færre....

 

Jeres svarmails, når man er blevet oprettet er lidt lakonisk og autosvar-agtigt....og ikke så interessant. Mangler et logo etc. 

 

Held og lykke med det! Jeg gider godt bruge 3 min. på at vurdere et site hvis andre får glæde af det...og så er der nok også andre der gider.

Kh Katinka, www.blandet-landhandel.dk 

Håndplukket antik og vintage - selvforkælelse, luksus og stil Blandet-landhandel.dk
Tilmeldt 14. Oct 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er vi færdige med beta-launch fasen og det betyder, at siden nu er klar og bliver launchet i morgen.

Vi vil gerne sige tak for alle de kommentarer vi har fået - flere er blevet brugt til konkrete forbedringer.

Nu håber vi siden er blevet så god, at den vil gavne mange fremover.

Allerede nu kan butikkerne bedømmes rigtigt (de bliver ikke slettet igen ligesom de gjorde under testningen) og vi modtager stadig gerne kommentarer og andet.

I kan se det færdige resultat på www.nettjek.dk

De bedste hilsner,

Sebastian, Andreas, Mikkel / Nettjek

 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)