Navnets betydning og essens afhænger selvfølgelig af branchen, som du befinder dig i og behøver nødvendigvis ikke direkte indikerer hvad du laver. Nogle gange indikerer det overhovedet ikke noget. Men hvor der bruges navne, som bare klinger eller skaber nogle associationer hos folk. Det er der utallige eksempler på.
Lav en brainstorm og skriv alt ned. Måske gå på kanten af din egen tankegang f.eks.(og kun et eksempel) tænk på himmel, er der andre ord, som skabes, når du tænker på himmel. Kan du lave en sammenkobling til dit firma. skal det være på engelsk eller dansk osv. Benyt gerne en synonymordbog. Findes der synonymer for nogle af dine brugte ord, såsom design, creative osv.
Simpelthen lad tankerne strømme og leg med de ord, som falder dig ind.
Du kan måske også bare kalde dit firma for bjerre(har ikke tjekket om andre hedder det) og bruge en subtitle? Det kunne for eksempel være Bjerre - creative design, Men hvor domænet bare hedder bjerre.com
Håber at du kan bruge det.