Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til luksus hundetilbehør?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 03:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er nu et par måneder inde i min opstart af webshop med "designer" hundetilbehør.
Jeg har indtil videre kontakt med 2 leverandører i England som selv driver webshop hvor jeg til at starte med har fået lov at dropshippe nogle af deres varer.
Indtil videre har jeg kun 5 produkter jeg kan tilbyde, men det er også en del af konceptet, nemlig eksklusivitet. 
Blandt produkterne er der bl.a. arkitekttegnede hundesenge til en pris på over 1.000 danske kroner, så det er også forholdsvis dyre vare sammenlignet med andre.

Jeg vil gerne have at navnet indebærer og fortæller at produkterne ikke er noget man kan finde i den almindelige PetZoo, MaxiZoo og hvad de ellers hedder.
Jeg har selvfølgelig selv haft nogle navne op at vende, men dem holder jeg for mig selv og vil prøve at lade jer være kreative :)

Så ville blive super glad for nogle forslag fra jer! De eneste krav er at det skal være på dansk og at navnet skal fortælle at det er luksusvarer og eksklusivitet der tilbydes :) 

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Luxhund.dk

Luksushunden.dk

Plushund.dk

Deluxedyr.dk

Luksusvuf.dk

Det var sværere end jeg lige troede. Primært fordi det kun måtte være på dansk, men her er da et par forslag. 



 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

luxvuf.dk

vuflux.dk

vh Jacob

Tilmeldt 6. Dec 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode forslag!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)