Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mentor søgning - Hvor fandt du din ? (Ideer, erfaring, viden osv)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Sidder med nogle ideer, og for den sags skyld også projekter der delvis er igang, men hvor min egen viden/erfaring kommer til kort må jeg indrømme.Brænder for at komme igang og vil også godt knokle for det, og der tænker jeg ofte på en god mentor.

Kunne derfor godt høre om folks erfaring på dette område, det kan være ting som:

- Hvor fandt du din mentor ?

- Var det den rigtige første gang, eller har du brugt værktøjer til at sortere ?

- Har du fået noget ud af det, kom dit projekt videre i forhold til egne evner ?

Fx sidder jeg konkret med noget software udvikling, hvor det har været svært at finde hjælp herinde på Amino, og jeg tror at en mentor kunne gøre en forskel - Evt en mentor/investor der kan indgå aktivt i projektet ville være helt optimalt.

Har kunne finde super meget info og hjælp omkring affiliate, hjemmeside og lign, men mangler ganske enkelt netværk for at komme videre på nogle områder, og vil derfor høre jeres erfaring omkring en mentor. 

Mvh Henrik

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at kigge lidt frem efter et par dage Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver lige at oppe en enkelt gang inden jeg nok prøver at søge lidt mere konkret.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. Dec 13
Indlæg ialt: 117
Fra  FCIC Consulting Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik

Jeg har igennem noget tid haft samarbejde med en Mentor og jeg arbejder p.t. på endnu en aftale med en Mentor. Det er en super god måde at få andre indgangsvinkler på ens virksomhed, for efter mange timer og hårdt arbejde bliver man meget snæver synet og ærekær over sit projekt.

Jeg vil anbefale dig at følge bruge Netværk Danmark - bl.a. kan du følge dem på Linkedin, så vil du kunne skrive til andre ligesindede og dele idéer. Ligeledes findes der Rotery, det er en gruppe i dit lokal område som er blandet fra rundt om i Erhvervslivet og det vil også kunne hjælpe dig til at skabe et netværk

Hvordan finder man en god Mentor? - det første du skal overveje er, hvordan kan jeg selv være en god sparringspartner overfor en Mentor (det går jo begge veje)

Hvordan kan du selv være et aktiv, på den måde vil du signalere at det ikke kun drejer sig om dig, men om begge parter.

Hvordan vælger man den rigtige Mentor/sparringspartner - det handler ikke så meget om branchen, det handler mest om kemi - hvis kemien passer så åbner det en masse døre.

Jeg vil også tilbyde mine kompetencer som sparringspartner, måske ikke lige indenfor dit eget felt, men med en bredere international erfaring.

Vi kan evt. holde et telefonmøde - mine kontakt detaljer er 81759400 eller mail her@fcic.dk

Hilsen Henrik

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dine råd og tilbud Henrik, jeg vil klart lige kigge nærmere på de ting du nævner og få det tænkt/set igennem.

Takker Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)