Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til test af PayPal

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en venlig sjæl der vil brænde 1 øre af på at teste om min PayPal virker?

Jeg talte med deres support i går. Problemet er, at jeg ikke kan være kunde i min egen shop. Hvis jeg (som ejer og forhandler) bruger en firmamailadresse (kurt@firmanavn.dk) bliver det opfattet som om jeg vil sende penge til mig selv og det kan/må man ikke. Af samme årsag nytter det heller ikke noget at få en kollega til at teste.

At bruge min private mailadresse duer heller ikke, da funktionen opdager at jeg sidder på samme IP-adresse.

Jeg har lagt en vare ud til DKK 0,01. Vil du prøve at bestille den og videresende kvitteringsmailen til kurt[snabel-a]danacord.dk (hvis betalingen altså går igennem)?

Gå til http://danacord.com/buy/flute-concertos/
Under 'CD or Download’ tip højre for covert vælger du ’Download Flac’
Klik på den røde knap ’Add to Cart’
Klik på den røde knap ’View Cart’
På næste skærmbillede klikker du på ’Proceed to Checkout’
På næste skærmbillede udfylder du emailadresse
Vælg PayPal som betalingsmetode
Sæt flueben i 'I’ve read and accept the terms & conditions’
Klik på den røde knap ’Proceed to PayPal’


Her fra kan jeg ikke vejlede mere, da jeg får fejlmelding i browseren af ovennævnte grunde.

Du vil blive trukket for DKK 0.01 på dit betalingskort. Til gengæld kan du downloade en dejlig CD med fløjtemusik i Flac-format :-)

Fra Ishøj
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 349
Fra  Nasiha.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke gennemføre og fik denne fejlmeddelse: https://www.dropbox.com/s/vnvhq7mqrw0hne4/Screenshot%202014-06-03%2010.05.12.png

LEDfix.dk - Billig LED pærer / dioder til din bil 

Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 203
Fra  Danacord Records Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for forsøget, Faran. Det er præcist den fejlmelding jeg selv får hele tiden. Nå, så må jeg jo have fat i supporten igen.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)