Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger firma ApS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej jeg er en ung mand på 19 år, som er virkelig opsat på at poste lidt penge i et firma (ApS) der går godt. Beløbet ligger i summen fra 100.000 og ned efter, alt efter hvad det er. Jeg går pt på gymnasiet med et snit på ca. 10, så helt dum er jeg ikke. Jeg er meget opsat på noget enkelt men med stor profit. Mvh Daniel Nielsen

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Som passiv eller aktiv investering?

Kommer du kun med penge eller kan du også tilbyde noget arbejdskraft?

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Daniel

Det er et lidt ugennemtænkt indlæg at komme med. - se det som konstruktiv kritik.

Først, et ApS der går godt har ikke behov for penge, bare et heads up, og normalt når folk skal
bruge penge skal "investor" tilbyde mere end bare <100.000 kroner - ikke nødvendigvis større beløb, men erfaring eller andet der gør dine penge attraktive, umiddelbart kan du ikke tilbyde noget ud fra dit indlæg. - vil du være passiv investor? Aktiv(er en del af virksomhedens dagligdag)? eller hvad er dine tanker omkring det?

Hvilke ting bringer du til virksomheden udover en smule kapital, har du et ekstremt netværk der kunne skabe en god omtale eller afsætningskanaler for produkterne?

Jeg kan ikke se hvorfor dit karaktersnit på gymnasiet har relevans, hvilket jeg heller ikke tror andre herinde kan.

Du er opsat på noget enkelt men med stor profit - den slags kommer ikke flyvende efter nogen, det kræver hårdt arbejde, bare vær klar over at det er ikke en dans på roser, den kommer først når man har skudt papegøjen.

Hvis du bare er opsat på at poste penge i et firma der går godt, har du tænkt over at købe aktier i noget i stedet for?

Mvh
Holm

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dalhoff:
Hej jeg er en ung mand på 19 år, som er virkelig opsat på at poste lidt penge i et firma (ApS) der går godt.

Jeg håber du finder det, som du søger. Det undrer mig dog, at det skal være et ApS. Jeg tror du skal ligge en strategi, og finde ud af hvad du virkelig gerne vil med dine penge. 

Tilmeldt 25. Jul 13
Indlæg ialt: 296
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrichpedersen:
Først, et ApS der går godt har ikke behov for penge, bare et heads up

Mener du virkelig det? Tror du bankerne lever af udelukkende at låne ud til nødlidende selskaber? Der kan være 100vis af grunde til at selskaber, der kører fint har brug for yderligere kapital.

Jeg håber at du kommer i kontakt med nogle seriøse forretningsdrivende og ikke kun får henvendelser fra lurendrejere. Med denne åbne invitation vil jeg vitterlig opfordre dig til at granske de indkomne tilbud rigtig godt inden du kaster dine penge afsted.

 

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg har en stor sum i aktier. Jeg vil bare gerne være en del af et firma, hvor jeg kan være aktiv, men heller ikke så aktiv så det går ud over min uddannelse. Jeg har et stor netværk og kan hurtigt hive på et par kontakter, der blandt andet kan få promoveret firmaet. 

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil godt være aktiv, men kan ikke stå til rådighed 24/7 

Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Cuculiza jeg har tænkt det meget igennem og jeg vil bare ikke hæfte for noget, hvis det går galt, da jeg er så ung. Derfor vil det være godt for mig med et ApS

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejendomsinvestor, du kommenterer ikke på den sammenhæng jeg skrev i, jeg er ikke et fjols.
Du uddyber faktisk selv mit svar med at sige

Ejendomsinvestor:
Tror du bankerne lever af udelukkende at låne ud til nødlidende selskaber?
Der pointerer du at selskaberne låner af bankerne, frem for at sælge ud af virksomheden, hvilket var det implicitte i mit indlæg.

Hej Dalhoff - fedt, det er mere sådan noget jeg mener med "hvad kan du tilbyde"!
At have energi og deltage aktivt, at have kontakter til afsætning og markedsføring, det er noget der kan bruges, at du har en stor sum i aktier fortæller at du nok ikke panikker og løber skrigende bort, hvilket i min verden vil sige du har nok tilbøjelighed til at stå fast, og som investor skal man være støttepille og give råd med på vejen.

Det lyder godt, jeg tror nok du skal finde nogen du kan give den gas med.

Men mere fokus på de ting du lige har sagt end det du skrev i din trådstarter, det tror jeg sparker mere røv.

Mht. din uddannelse, selvfølgelig skal du ikke smide den på jorden, men det er her du kan tænke over om du vil være "aktiv investor" eller "Partner" - der ligger en forskel deri, og det kan være du kan yderligere specificere den, ikke overfor mig, men du kan jo tænke over hvor meget du kan allokere og så, over for dig selv, gøre det mere klart hvad du kan/har mulighed for at bringe med ind i en virksomhed.

God vind!
Holm

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at det bedste råd til dig vil være at gøre dét som du tjente 100.000 kr. ved, et par gange til - i stedet for at kaste 100k efter "fast and easy money ApS"

"People can learn to recognize and take advantage of opportunities others don't think exist" --Michael Dell

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)