Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af logo og brochuere

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min familie start rnegøringsfirma op søger jeg nogen, der er super gode til at designe flyers, samt et logo.

Du skal tænke langsigtet, og virkelig tænke i farver. Du skal tænke på andet end om det ser godt ud, men også tænke på, om det fanger vores typer af klienter og hvilket signal det sender. Vi ønsker at sende et signal om at være prisbillige, spændende men samtidig kvalitetsbevidste!

Budgetttet er begrænset, men vi er åbne for alt. Jeg ser gerne noget lidt cartoon agtigt design.

Glæder mig til at hører fra jer alle sammen.  

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Matilda123

Du kan sende en mail afsted til info@je-mediadesign.dk og uddybe lidt dine ønsker og tanker, og så kan det være vi kan hjælpe dig med et fornuftigt tilbud.

VH Je-mediadesign

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jasenko:
Du kan sende en mail afsted til info@je-mediadesign


Hvis det er en ordre du går efter - så vil jeg foreslå at du får Matilde til at sende dig sit tlf.nr og så ringe hende op.

Jeg tror nemlig at du meget bedre ved hvad hun har brug for  - end hun gør. Altså når du har fået en snak med hende.

Bare et godt råd.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for råd. :-) det kan naturligvis også gøres den vej.

Er nu bare engang glad for når kunden fortæller hvad de ønsker først, uanset hvor lidt struktureret det er, så jeg kan forberede mig med ideer og så ringe kunden op og få skabt et billede af hvad det er de ønsker sig. Så har jeg nemlig et større mulighed for at stille de rigtige spørgsmål.

VH

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan vælge den passive vej - (ring eller skriv lige til mig hvad du vil have) - eller den aktive vej.

Jeg tror heller ikke alle har tid til den aktive vej for en virksomhe - men da du nu melder dig i et forum og tilbyder din hjælp - så tror jeg den aktive vej er den rigtige.

Held og lykke med at få løst opgaven for kunden -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, jeg tilbyder kunden at tage kontakt til mig, da den aktive måde kan virke en smule desperat. Nu drejer det sig heller ikke om en kæmpe virksomhed her hvad jeg lige umiddelbart kan se, så der er ingen grund til at pushe på. Hvis Matilda123 ønsker min hjælp henvender hun sig forhåbentlig.

God dag..😄

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)