Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion og design af handsker

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil meget gerne igang med at producere nogle vinter handsker som er til cykelfolket. Handskerne er designet på en lidt speciel måde og er meget simple at fremstille, jeg kan ikke selv tegne m.m. og vil gerne kombinere elementer fra moden så der kan skabes noget helt super.

Jeg har et udkast til hvordan produktet skal se ud og forestiller mig 5 design varianter og måske 100-200 stk. af hver til start.

Produktet skal være klart til efteråret og vil gerne i kontakt med en producent ( gerne udland ) men også en der kan hjælpe med det endelige design/input.

Håber der er en der kan hjælpe.

På forhånd tak

Erling Pedersen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at tage fat i Mikkel fra http://mwcreation.net/ - han er også på Amino. Han har erfaring med produktion af en hel del forskellige produkter.

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg lige tjekke ud. Takker

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info.

Det helt optimale var hvis jeg kunne finde en producent med en tilknyttet dansk designer hvis det findes ... 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke 100% hvordan det fungerer i tøjbranchen, men hvis du finder et dansk designbureau kan de højst sandsynligt også sørge får at få handskerne produceret i udlandet. Sådan er det i hvertfald med de fleste ingeniørbureauer som tilbyder produktdesign: De laver tegningerne og sørger får at sætte produktionen i gang. Så ville bare ringe til en masse designfirmaer og høre, hvad de kan tilbyde på det område.

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kunne måske være en god mulighed at starte der 

Tak for input Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Men jeg tror det er svært at få en udenlandsk producent, som er trimmet på at lave masseproduktion så billigt som muligt, til at lave 100-200 stk til dig - i sær hvis designet afviger meget fra standarden. Du er jo nærmest ude i noget beta-testing / prototyping - så du kan måske finde en dansk systue som kan sy dem for dig? Det bliver dyrt - men er nok det nemmeste alternativ hvis du lige vil teste markedet... Måske finder du også ud af, at dine kunder befinder sig her: high-end handsker made in DK? :) 

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ja made in DK er jo altid godt :-) 

Vil selvfølgelig gerne lige teste markedet først men samtidig ville det være godt hvis man hurtigt kan få fremstillet flere.

Satser jo på det bliver et hit Smile

Tilmeldt 17. Apr 14
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske jeg kan hjælpe dig at lave det i Polen. Jeg er en forretningskonsulent og udlandsdansker fast boende i Polen, som organisere en konkurrencedygtig produktion af udenlandske ordrer i tøjbranchen. Du skal bare forklare hvordan du vil have det lavet, hvordan er konstruktionen, for at beregne omkostningerne. Polen er i EU ligeson Danmark, og here respekteres andres copyrights. Min email: leszek@filmfactory.pl

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)