Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forsendelse af pakker (levering)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ravn:

Hvis du mener din leveringstid er så katastrofal hvorfor har du så ikke tænkt på det inden du begynder på din hobby webshop?

Det har han jo netop også? Projektet er ikke gået igang og han, ganske fornuftigt, går herind for at få noget input. Den input han får, er efter min mening ganske glimrende. En god leveringstid er naturligvis et plus, men det han kan tilbyde er ikke det som jeg vil betegne som en dårlig leveringstid. Hvis han så endda kan tilbyde noget andet, som trækker kundens oplevelse op, betyder leveringstiden måske pludseligt ikke så meget. 

Din kommentar er skudt helt ved siden af og bærer præg af, at du ikke har læst hans indlæg ordentligt. 

Fra Herning
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 71
Fra  Webshipr.com Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Birk,

Har du overvejet at bruge GLS istedet for?

De afhenter direkte på din adresse, og leverer både til Erhverv via GLS Parcel, og til private via GLS Pakkeshop.

Vores Webshipr platform kan sørge for at du via  1 klik i din webshop kan generere GLS eller Post Danmark labels, sende T&T til kunden samt samle alle dine nødvendige procedurer og informationer i et system, eller direkte i den webshop.

Du kan prøve løsningen gratis i 30 dage

Se mere på: http://www.webshipr.dk/

Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 9
Fra  Dmedia Trading Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har selv startet en webshop www.fyldvognen.dk op med alt hvad det indebærer på 2 måneder. Og den sælger allerede rigtig godt, og jeg har et fuldtidsjob ved siden af og en masse interesser jeg også må pleje i min fritid. Jeg valgte at blive kunde hos GLS med det samme. Jeg betaler ca. 39,- + moms pr. pakke og de henter den ved min dør dagen efter ordren er gået ind. Hvis der er ordre der er kommet ind om natten eller tidligt om morgenen, så pakker jeg pakker sammen med morgenkaffen og får den hentet samme dag.
Det er svært for en "lille" butik at få aftaler igennem der er til at betale hvis man skal have hentet samme dag. Så er det PostDanmark der skal bruges og det er jo omkring 80,- hvis det er med omdeling.

Jeg er glad for GLS og og har aldrig haft kunder der har brokket sig over leveringstid. Folk er vant til webshops idag, og de ved at hvis pakken ikke er der dagen efter bestilling, så kommer den nok dagen efter og der er nok en god grund til det.

Håber det hjælper lidt - ingen grund til panik.

Lars 

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Dmedia:
Det er svært for en "lille" butik at få aftaler igennem der er til at betale hvis man skal have hentet samme dag. Så er det PostDanmark der skal bruges og det er jo omkring 80,- hvis det er med omdeling.

Så er det enten nogle tunge pakker over 10 kg, du sender eller også havde du fået et VIRKELIG dårligt tilbud. :)

Selv som privatperson kan du sende en pakke op til 5 kg med omdeling fra 80 kr med Post Danmark.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)